Skip to main content

Επέκταση της Μedia Markt στο Β2Β

Από την έντυπη έκδοση

Της Λέττας Καλαμαρά
[email protected]

Σε έναν νέο τομέα δραστηριότητας, στον τομέα του B2Β, επεκτείνεται η ελληνική Media Markt, στο πλαίσιο ενίσχυσης της δραστηριότητάς της.

Όπως τονίζει στη «Ν» ο αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Media Saturn Hellas Α.Ε., Σπύρος Ξένος, η εταιρεία πάντοτε εξυπηρετούσε εταιρικούς πελάτες.

Αποφάσισε, όμως, να δημιουργήσει ένα νέο ξεχωριστό τμήμα για τον σκοπό αυτό και να το εξελίξει πιο οργανωμένα και αποδοτικά.

Η νέα αυτή δραστηριότητα της εταιρείας αναμένεται να αποδώσει σε μέγιστο βαθμό εντός της επόμενης διετίας, καλύπτοντας όλες τις κατηγορίες εταιρικών πελατών, δίνοντας όμως ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα της παροχής νέων τεχνολογικών προϊόντων.

Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει να εστιάζει και στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, που αποτελεί στρατηγική επιλογή της, στο πλαίσιο της περαιτέρω διείσδυσής της στην ελληνική αγορά.

Όπως τονίζεται, η απόδοση του ηλεκτρονικού καταστήματος της Media Markt είναι αυξητική και το μερίδιο αγοράς που έχει αποσπάσει η εταιρεία ανέρχεται στο 11% με 12%, αντίστοιχο με εκείνο που κατέχει στην αγορά της λιανικής με το δίκτυο των καταστημάτων της.

Η αλυσίδα διαθέτει 13 καταστήματα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα) και στα σχέδιά της είναι η περαιτέρω, αλλά στοχευμένη, επέκταση.

Όσον αφορά τα οικονομικά στοιχεία (1η Οκτωβρίου 2015 – 30ή Σεπτεμβρίου 2016), ο τζίρος της διαμορφώθηκε στα 188,6 εκατ. ευρώ από 185,4 εκατ. ευρώ και οι ζημιές περιορίστηκαν στα 4,3 εκατ. ευρώ από 6,6 εκατ. ευρώ.

Στόχος της διοίκησης για τη νέα χρήση είναι ο περαιτέρω περιορισμός των ζημιών και το πέρασμα στην κερδοφορία.

Σύμφωνα με τον κ. Ξένο, η ελληνική αγορά των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών δείχνει να ισορροπεί στο 1,6 δισ. ευρώ έως 2 δισ. ευρώ σε αξία, αρκετά πιο κάτω από τα 4 δισ. ευρώ που ήταν στην εποχή προ κρίσης.

Το πρώτο εξάμηνο του 2017 συνολικά η αγορά σημείωσε πτώση, με τη ζήτηση να κινείται σε χαμηλά επίπεδα. Είναι ενδεικτικό ότι τον Φεβρουάριο, τον Μάρτιο και τον Απρίλιο σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων οι απώλειες κατέγραψαν διψήφια ποσοστά.