Στο πλαίσιο της μεγαλύτερης διεθνούς έκθεσης Τουρισμού ITB που διoργανώνεται κάθε χρόνο στο Βερολίνο βρεθήκαμε στην παρουσίαση της Lufthansa.
Στόχος – Η πρώτη Δυτική αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων
Ξεκινώντας την παρουσίαση ο Κύριος Jens Bischof μέλος του ΔΣ της Lufthnasa και Γενικός Εμπορικός Διευθυντής τόνισε ότι το 2015 οι επιβάτες θα βιώσουν την καλύτερη Lufthansa όλων των εποχών αφού εντός του έτους θα ολοκληρωθεί η επένδυση δισεκατομμυρίων ευρώ -που ξεκίνησε πριν 3,5 χρόνια- για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και του εξοπλισμού της καμπίνας των αεροσκαφών, με στόχο η Lufthansa να γίνει η πρώτη Δυτική αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων. Από το 2011 που ξεκίνησε η αναβάθμιση του στόλου επενδύθηκε 1,5 δις Ευρώ, 39.000 θέσεις αποκαταστάθηκαν ή τροποποιήθηκαν στα 106 αεροσκάφη μακρινών αποστάσεων. Τον Οκτώβριο του 2014 η εταιρεία εγκαινίασε τη νέα Premium Economy class σε 30 αεροπλάνα και με βάσει τα μέχρι τώρα στοιχεία η ανταπόκριση του κοινού ξεπερνάει τις προσδοκίες και εντός του 2015 η κατηγορία θα προσφέρεται σε όλες τις πτήσεις μακρινών αποστάσεων. Επιπλέον τοποθετήθηκε το σύστημα FlyNet, που προσφέρει στους επιβάτες broadband Internet μέσω ενός εσωτερικού δικτύου Wifi. παρέχοντας στους Έτσι οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν εν πτήση καθώς και να παρακολουθήσουν ενημερωτικά κανάλια και αθλητικά γεγονότα σε ζωντανή μετάδοση.
Τρεις νέες επιλογές ναύλων: Light, Classic, Flex
Οι τρείς νέες επιλογές ναύλων θα διατεθούν για διαδρομές εντός της Γερμανίας και της Ευρώπης και αφορούν τους πελάτες που θέλουν να ταξιδέψουν στην οικονομική θέση.
Πιο συγκεκριμένα η Light επιλογή είναι ιδανική για τους επιβάτες που ταξιδεύουν μόνο με χειραποσκευή. Η Classic επιλογή επιτρέπει στους επιβάτες την μεταφορά μίας αποσκευής και τη δυνατότητα να κλείσουν τη θέση που επιθυμούν την ώρα της κράτησης.
Τελος με την Flex επιλογή ο επιβάτης θα μπορεί να απολαύσει πολλές υπηρεσίες και τη δυνατότητα να κάνει rebook χωρίς κόστος και ή να ακυρώσει την κράτηση με επιστροφή κάποιου ποσού.
5 Νέοι Ονειρικοί Ονειρεμένοι Προορισμοί
Από το ερχόμενο φθινόπωρο η Lufthansa θα προσθέσει 15 εβδομαδιαίες πτήσεις σε ονειρικούς ονειρεμένους προορισμούς όπως Τάμπα, Κανκούν, Παναμάς, Μάλε (Μαλδίβες) και Μαυρίκιος κάνοντας το ήδη υπάρχον δίκτυο πιο ελκυστικό στους ταξιδιώτες αναψυχής. Με τη προσθήκη της νέα πτήσης για Παναμά επεκτείνεται η συνεργασία με την Copa Airlines του Παναμά δίνοντας στους επιβάτες την επιλογή 50 προορισμών στην Κεντρική και Νότιο Αμερική καθώς και την Καραϊβική.
Jens Bischof – H Ελλάδα αποτελεί για την Lufthansa προορισμός προτεραιότητα
Έπειτα από την παρουσίαση, μας δόθηκε η ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον Κύριο Bischof, ο οποίος μας τόνισε ότι για τον Όμιλο Lufthansa η Ελλάδα αποτελεί προτεραιότητα και αυτό αποδεικνύεται από τις συνολικά 110 εβδομαδιαίες πτήσεις μέσω όλων των εταιρειών του Ομίλου που πραγματοποιούν από/προς τη χώρα μας οι εταιρείες του Ομίλου (Lufthansa, Swiss, Austrian, Brussels, German Wings). H επιβατική κίνηση είναι διαρκώς αυξανόμενη παρά την κρίση στην χώρα και το εντυπωσιακό είναι ότι οι πτήσεις από και προς την Ελλάδα έχουν υψηλότερη πληρότητα από τον μέσο όρο της εταιρείας, ο οποίος που κυμαίνεται στο 80%. Επίσης αναφέρθηκε στο ανέφερε ότι αν παρουσιαστεί η ευκαιρία στο μέλλον, η εταιρεία ενδέχεται να αυξήσει τις πτήσεις της ή να προσθέσει νέους προορισμούς.
Κλείνοντας έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον σχετικά με σ την πιθανότητα η Fraport να αποκτήσει τα 14περιφερειακά αεροδρόμια, κάτι που θα οδηγήσει σε επενδύσεις και αναβάθμιση των υποδομών και υπηρεσιών των αεροδρομίων. κάτι που για την Lufthansa Αυτό αποτελεί για τη Lufthansa το βασικό συστατικό προκειμένου να προσθέσει νέους προορισμούς καθώς η εξυπηρέτηση και η ασφάλεια του επιβάτη αποτελούν προτεραιότητα για αυτούς τη γερμανική αεροπορική εταιρεία.