Skip to main content

SKY express: Για πρώτη φορά ελληνική αεροπορική γίνεται case study διεθνώς από την Google

Την επισκεψιμότητα του 2019 κατάφερε να ξεπεράσει πέρυσι η SKY express, με τη συμβολή των εργαλείων της Google, γεγονός που μεταμόρφωσε την ελληνική εταιρεία σε case study στον τομέα των Google Ads.

Τα τελευταία στοιχεία του Eurocontrol δείχνουν ότι μόνο τρεις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες (από τις 40 κορυφαίες) κατάφεραν να ανακάμψουν πέρυσι και να ξεπεράσουν την επισκεψιμότητά τους το 2019. Mία εξ αυτών είναι η SKY express.

Σύμφωνα με την SΚΥ Express, η εταιρεία έκανε διάφορα βήματα για να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα, αλλά «μεταξύ των πιο κρίσιμων κινήσεων ήταν η επέκταση της στρατηγικής μας για την ψηφιακή διαφήμιση». 

Αξιοποιώντας στρατηγικά τα ψηφιακά εργαλεία της Google και συγκεκριμένα το Travel Insights, η εταιρεία ακολούθησε μία στοχευμένη μεθοδολογία και επικεντρώθηκε σε καμπάνιες στους πιο δημοφιλείς προορισμούς, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, βάσει των αναζητήσεων που πραγματοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου.

Έτσι, η SΚΥ Express, σε συνεργασία με τη mediacube, «κατάφερε να καταγράψει ένα success story με αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα στον τομέα της digital διαφήμισης που αποτελεί πλέον case study στον τομέα των Google Ads, αλλά και να προσελκύσει νέους επιβάτες από πολλές χώρες». 

Εξηγώντας την στρατηγική της εταιρείας στο thinkwithgoogle.com, η εταιρεία αναφέρει: 

«Ξεκινήσαμε με εβδομαδιαία παρακολούθηση του ενδιαφέροντος αναζήτησης για κρατήσεις πτήσεων από μια από τις μεγαλύτερες αγορές, τις ΗΠΑ, προς συγκεκριμένες ελληνικές περιοχές. Γνωρίζαμε ήδη από τα δικά μας δεδομένα ότι η Αθήνα ήταν ένας δημοφιλής προορισμός για τους επισκέπτες των ΗΠΑ — και με το εργαλείο Travel Insights μπορούσαμε να παρακολουθούμε όχι μόνο την ιστορική ζήτηση, αλλά και το πώς αυτή η ζήτηση άλλαζε με την πάροδο του χρόνου. Συνδυάσαμε τα δεδομένα μας με αυτές τις ταξιδιωτικές πληροφορίες για να προβλέψουμε εάν — και ποιοι — τοπικοί ελληνικοί προορισμοί θα έβλεπαν αύξηση στο ενδιαφέρον. Μπορούσαμε να δούμε ποια μέρη είχαν τις περισσότερες αναζητήσεις την τελευταία εβδομάδα και να τα συγκρίνουμε με προηγούμενες εβδομάδες. Παρακολουθούσαμε στενά οποιονδήποτε προορισμό βλέποντας αύξηση του ενδιαφέροντος για περισσότερες από δύο συνεχόμενες εβδομάδες. Παρακολουθώντας αυτές τις αλλαγές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, θα μπορούσαμε να επικεντρώσουμε τις διαφημιστικές μας καμπάνιες στους πιο δημοφιλείς προορισμούς και όχι σε μια ολόκληρη χώρα.

Στη συνέχεια, ακολουθήσαμε την ίδια προσέγγιση για να αποκαλύψουμε το ταξιδιωτικό ενδιαφέρον από άλλες χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία. Φυσικά, υπάρχουν πολλές πιθανές τοποθεσίες από και προς τις οποίες θα μπορούσαμε να πετάξουμε, οπότε έπρεπε να δώσουμε προσεκτικά προτεραιότητες και να ανακαλύψουμε τη ”μυστική” ζήτηση. Με αυτό, εννοούμε προορισμούς που δεν ήταν ήδη γνωστοί στους ανταγωνιστές μας, αλλά έδειχναν αξιοπρεπείς όγκους αναζητήσεων και το ταχύτερα αυξανόμενο ενδιαφέρον.

Αυτή η εργασία οδήγησε σε επέκταση της στρατηγικής μας για την ψηφιακή διαφήμιση και μας βοήθησε να προσεγγίσουμε νέους διεθνείς πελάτες». 

 Στη SΚΥ Express καταφέραμε, αναφέρει ο ιδιοκτήτης της SΚΥ Express, Γιάννης Γρύλος, «να τρέψουμε την πανδημία σε ευκαιρία ανάπτυξης, προχωρώντας σε σημαντικές επενδύσεις με νέες καινοτόμες πρακτικές σε κάθε τομέα. Αυτό κάναμε και στον τομέα των ψηφιακών διαφημίσεων. Παράλληλα με την ανανέωση του στόλου μας, επενδύσαμε στην αξιοποίηση των εργαλείων της Google και καταφέραμε να πετύχουμε την καλύτερη προβολή για την εταιρεία μας και μεγάλη αύξηση του επιβατικού μας κοινού. Η ανάδειξη της στρατηγικής μας από την ίδια τη Google και η θερμή ανταπόκριση των ταξιδιωτών αποτελούν για εμάς μια μεγάλη επιβράβευση».