Skip to main content

Ανοίγει η όρεξη των Κινέζων καταναλωτών – Νέα ρεκόρ στη Singles Day

Οι κινεζικοί κολοσσοί ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba και JD.com κρατούσαν μικρό καλάθι. Και τούτο γιατί είχαν δεχθεί μόλις πριν από λίγους μήνες δεχθεί μία επίθεση από το Πεκίνο, που θέλησε να βάλει φρένο στην ταχύτατη επέκτασή τους. Παρόλα αυτά οι Κινέζοι καταναλωτές έδειξαν εξαιρετικά αυξημένη όρεξη κατά την περίοδο προσφορών για τη Singles Day, οδηγώντας τις πωλήσεις των δύο εταιρειών σε νέο ρεκόρ. 

Οι μετοχές και των δύο καταγράφουν σήμερα άνοδο, με την Alibaba να ενισχύεται περίπου 1% και τη JD να κάνει άλμα μεγαλύτερο του 5%. 

Αν και Singles Day έχει οριστεί η 11η Νοεμβρίου, ουσιαστικά οι προσφορές τρέχουν για κάποιες εταιρείες από τις 20 Οκτωβρίου ή από την 1η Νοεμβρίου. 

Η Alibaba έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για την περίοδο 1-11 Νοεμβρίου. Ο όγκος των πωλήσεών της έφτασε στα 540,3 δισ. γιουάν (84,54 δισ. δολάρια), αυξημένος κατά περισσότερο από 8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. 

Η JD είχε στο ίδιο διάστημα πωλήσεις 349,1 δισ. γιουάν (54,6 δισ. δολαρίων – εκ των οποίων τα 48 δισ. δολάρια μόνο το τελευταίο 24ωρο). Πρόκειται για αύξηση 28% σε σχέση με πέρυσι. 

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα ποσά αυτά δεν μεταφράζονται σε καθαρά έσοδα για τις δύο εταιρείες. Παρόλα αυτά είναι μία σημαντική ένδειξη για τις καταναλωτικές δαπάνες. Επιπλέον και οι δύο εταιρείες τόνισαν ότι φέτος οι πωλήσεις ήταν αρκετά αυξημένες σε μικρότερες πόλεις και αγροτικές περιοχές και ο τζίρος δεν στηρίχθηκε μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα. 

naftemporiki.gr