Skip to main content

Anglo American: Πούλησε μεταλλείο στην Αυστραλία έναντι 35,8 εκατ. δολαρίων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Nα πουλήσει το μεταλλείο «Dartbrook» στην Australian Pacific Coal έναντι 35,8 εκατ. δολαρίων συμφώνησε η Anglo American, υλοποιώντας το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης των δραστηριοτήτων της.

Συγκεκριμένα, η μεταλλευτική εταιρεία ανακοίνωσε τη μεταβίβαση του 83,33% του μεταλλείου, το οποίο βρίσκεται στη Νέα Νότια Ουαλία στην Αυστραλία. Η ολοκλήρωση της συμφωνίας αναμένεται για τα μέσα του 2016.

Σύμφωνα με το πλάνο αναδιάρθρωσης της Anglo American, σχεδιάζεται η πώληση του 60% των συνολικών περιουσιακών στοιχείων, με απώτερο στόχο την ανάκαμψη των κερδών, τα οποία έχουν πληγεί σημαντικά από τη «βουτιά» στις τιμές των μετάλλων. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.