Τηλεφωνική επικοινωνία είχαν το βράδυ της Τρίτης ο επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων Πιερ Μοσκοβισί και ο πρόεδρος του Eurogroup Γερούν Ντέισελμπλουμ με αντικείμενο το ελληνικό ζήτημα, σύμφωνα με κοινοτικές πηγές, τις οποίες επικαλείται το ΑΜΠΕ.
Οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι ο κ. Ντέισελμπλουμ φέρεται να μετέφερε στον Ευρωπαίο επίτροπο ότι το «παράθυρο» της 20ης Φεβρουαρίου δεν έχει χαθεί.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












