Skip to main content

Επικοινωνία Μοσκοβισί – Ντέισελμπλουμ για την Ελλάδα χθες το βράδυ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τηλεφωνική επικοινωνία είχαν το βράδυ της Τρίτης ο επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων Πιερ Μοσκοβισί και ο πρόεδρος του Eurogroup Γερούν Ντέισελμπλουμ με αντικείμενο το ελληνικό ζήτημα, σύμφωνα με κοινοτικές πηγές, τις οποίες επικαλείται το ΑΜΠΕ.

Οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι ο κ. Ντέισελμπλουμ φέρεται να μετέφερε στον Ευρωπαίο επίτροπο ότι το «παράθυρο» της 20ης Φεβρουαρίου δεν έχει χαθεί.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.