Πιέσεις δέχθηκε η κερδοφορία του βρετανικού ομίλου Burberry στη διάρκεια του εξαμήνου που έληξε στα τέλη Σεπτεμβρίου, εξαιτίας της επιδείνωσης των οικονομικών συνθηκών και της μείωσης της ζήτησης για πολυτελή είδη στην Ασία.
Τα προ φόρων κέρδη μειώθηκαν κατά 12% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο στα 152,3 εκατ. στερλίνες, με τις διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών να ευθύνονται για τη μείωση των κερδών κατά 31 εκατ. στερλίνες.
Τα έσοδα από τις λιανικές δραστηριότητες του ομίλου ενισχύθηκαν 8% στα 748 εκατ. στερλίνες, ενώ ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων επιβραδύνθηκε στο δεύτερο τρίμηνο συγκριτικά με το πρώτο.