Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Τελικά το μέγεθος του προβλήματος για τον ελληνικό τουρισμό, μετά την πτώχευση της Thomas Cook, δεν φαίνεται να είναι τόσο μεγάλο όσο φάνταζε τις πρώτες ημέρες.
Η ταξιδιωτική κίνηση δεν ελαττώθηκε, ενώ μεγάλοι όμιλοι, όπως είναι -για παράδειγμα- η TUI, έρχονται να καλύψουν το κενό. Παράλληλα, οι ξενοδόχοι δείχνουν ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τα νέα κανάλια που τους προσφέρουν η τεχνολογία και το Internet.
Η τελευταία εξέλιξη αφορά την TUI, που προσθέτει στο χαρτοφυλάκιό της 135 ξενοδοχεία που διαχειριζόταν η Thomas Cook. Απ’ αυτά τα 16 βρίσκονται στην Ελλάδα.
Παράλληλα και η Fosun, η οποία ήταν μέτοχος στην Thomas Cook, όπως φαίνεται, θα αποκτήσει το brand της εταιρείας που πτώχευσε, καθώς και τα σήματα των ξενοδοχειακών αλυσίδων Casa Cook και Cook’s Club.
Το κενό που άφησε ο πρώην βρετανικός tour operator φαίνεται ότι καλύπτεται – και το πάθημα αφήνει πίσω του και ένα μάθημα.
«Οι ξενοδόχοι δεν θα πρέπει να ακολουθούν μονοπωλιακές πρακτικές όσον αφορά τη διαχείριση των καναλιών διανομής τους». Αυτή είναι η τεχνοκρατική απόδοση της ιδέας.
Οι παλαιότεροι το έλεγαν κάπως έτσι: «Μη βάζεις όλα τα αβγά σ’ ένα καλάθι». Κάτι ήξεραν…