Στόχος ληστών έγινε χθες το βράδυ σούπερ μάρκετ, στην οδό Καλλιδρομίου, στα Εξάρχεια.
Έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους και με την απειλή όπλων οι δύο δράστες ακινητοποίησαν τους υπαλλήλους του καταστήματος και αφού πήραν χρήματα από τα ταμεία, τράπηκαν σε φυγή.
Η αστυνομία πραγματοποιεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












