Η Nielsen παρουσίασε με απόλυτη επιτυχία για πρώτη φορά στην Ευρώπη το νέο διαδραστικό workshop: «e–Commerce Category Management», παρέχοντας μία ολοκληρωμένη και σε βάθος ανάλυση των ηλεκτρονικών αγορών καθώς και των αντίστοιχων τάσεων τόσο στην Ευρώπη όσο και πιο συγκεκριμένα στην Ελλάδα. Κατά την διάρκεια των 2 ημερών αναπτύχθηκε η μεθοδολογία του Category Management ενσωματώνοντας στο ήδη υπάρχον μοντέλο μια ‘ηλεκτρονική’ προσέγγιση καθώς και την πολύτιμη γνώση που παρέχει η μελέτη της ηλεκτρονικής αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή συνεισφέροντας ακόμα πιο δραστικά στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς των πωλήσεων (Sales Effectiveness). Η αξιολόγηση του workshop από τους συμμετέχοντες ήταν εξαιρετική καθώς η Nielsen έλαβε: 93% total evaluation rate και 100% total recommendation rate!
Το workshop έδωσε τη δυνατότητα σε έμπειρα στελέχη τόσο της FMCG όσο και της ευρύτερης αγοράς του λιανεμπορίου μέσα από τα 5 βήματα της διαδικασίας του e-Commerce Category Management να κατανοήσουν καλύτερα το «ηλεκτρονικό αγοραστικό ταξίδι», τις ανάγκες καθώς και τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, παρέχοντας την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες και να λάβουν ιδανικότερες στρατηγικές αποφάσεις που αφορούν στην διαχείριση των κατηγοριών τους και συντελούν στην αύξηση της αποδοτικότητας και της κερδοφορίας.
To workshop στα πλαίσια της ανάλυσης διαχείρισης κατηγοριών, έδωσε τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν τα εφόδια που θα τους βοηθήσουν στην αποτελεσματική λήψη μίας σειράς σημαντικών αποφάσεων που αφορούν: (α) τον ορισμό των κατηγοριών, (β) την διερεύνηση του αγοραστικού ταξιδιού, γ) τον σχεδιασμό των κατάλληλων στρατηγικών, δ) την ανάπτυξη των στρατηγικών τακτικών και ε) την εφαρμογή του εταιρικού τους πλάνου.