Οι Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών έρχονται live στην οθόνη σας την Πέμπτη 4 Μαρτίου, στοχεύοντας στην ανάδειξη της εξυπηρέτησης πελατών ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρηση σε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις, με πελάτες που αναζητούν νέα κανάλια εξυπηρέτησης, υπηρεσίες με χαμηλότερο κόστος, ποιότητα και ταχύτητα. Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν νέες τάσεις και πρακτικές, με έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρει ο ψηφιακός κόσμος, αλλά και ο ανθρώπινος παράγοντας στην άριστη διαχείριση προκλήσεων και παροχής υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών.
Σε μια virtual, άκρως διαδραστική συνάντηση περισσότερα από 20 love brands θα μοιραστούν τα success stories τους στο ευρύτερο πεδίο του customer management.
Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει κορυφαίους ομιλητές να παρουσιάζουν case studies με τις καλύτερες πρακτικές εξυπηρέτησης που υλοποιήθηκαν τους τελευταίους μήνες στην ελληνική αγορά, οι οποίες επικεντρώνονται στη (ν):
- Χρήση των καινοτόμων τεχνολογιών και υπηρεσιών για το σχεδιασμό της επιχειρηματικής στρατηγικής και τη βελτίωση του Customer Experience.
- Δημιουργία engagement μέσω του UX.
- Εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών στις διαδικασίες αυτοματοποιημένης αυτοεξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας για ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών.
- Εξυπηρέτηση πελατών ως μέρος της κουλτούρας της εταιρείας.
- Εύρεση τρόπων που θα βοηθήσουν τους εργαζομένους στην εξυπηρέτηση πελατών να διαχειριστούν crisis καταστάσεις και να δράσουν αποτελεσματικά.
Οι Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών θα διεξαχθούν υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Μεγάλος χορηγός της διοργάνωσης είναι η Cosmote e-value, ενώ το LiveStreaming θα πραγματοποιηθεί από την Coneq. Χορηγοί επικοινωνίας του συνεδρίου είναι οι cnn.gr, epixeiro.gr και naftemporiki.gr.