Skip to main content

Customer Experience Game-Changer of the Year η Eurolife FFH

Η Eurolife FFH απέσπασε το Customer Service Distinction Award στην κατηγορία Customer Experience GameChanger of the Year, στο πλαίσιο των φετινών Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, τα οποία διοργανώθηκαν για 11η χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Συγκεκριμένα, η εταιρεία διακρίθηκε για τις δραστηριότητες της ομάδας Επιχειρηματικών Συνεργατών.

Το βραβείο αυτό έρχεται ως αναγνώριση των στελεχών της συγκεκριμένης ομάδας και του καθημερινού τους έργου, μέσω του οποίου στόχος είναι να προσφέρουν μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, βασισμένης σε σύγχρονες και καινοτόμες τεχνικές. «Ευχαριστούμε θερμά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για αυτήν την πολύ σημαντική διάκριση», ανέφερε σχετικά ο Σωτήρης Ματσιούλας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εργασιών και Εξυπηρέτησης της Eurolife FFH. «Οι άνθρωποί μας είναι το πιο πολύτιμο κεφάλαιό μας και μας κάνουν καθημερινά υπερήφανους με το έργο και τις προσπάθειές τους. Η ομάδα Επιχειρηματικών Συνεργατών εργάζεται με υψηλά standards, ώστε να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία σε κάθε συνεργάτη της εταιρείας μας. Τους ευχαριστώ για όλα αυτά που καταφέρνουν κάθε ημέρα και για το πάθος τους να αναβαθμίζουν συνεχώς τις υπηρεσίες μας».

Σε μια δύσκολη χρονιά, με πολλές προκλήσεις και απαιτήσεις, για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται με συνέπεια και σεβασμό απέναντι σε κάθε πελάτη και συνεργάτη της. «Η ομάδα Επιχειρηματικών Συνεργατών αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του ρόλου της. Είναι χαρά μας να έχουμε ανθρώπους που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, δημιουργώντας ουσιαστικές σχέσεις με τους συνεργάτες μας», σημείωσε ο Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife FFH. «Φέτος, παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια που δημιούργησε η υγειονομική κρίση, καταφέραμε να διακριθούμε με ένα πολύ σημαντικό βραβείο. Το Customer Service Distinction Award στην κατηγορία Customer Experience Game-Changer of the Year είναι η επιβράβευση των δραστηριοτήτων μας και μας δείχνει την κατεύθυνση προς την οποία θέλουμε να κινούμαστε, συνεχίζοντας να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους συνεργάτες μας».