Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (www.elam.gr) γιορτάζει τα 20 ΧΡΟΝΙΑ παρουσίας και προσφοράς στην ελληνική κοινωνία και οικονομία και διοργανώνει επετειακό Συμπόσιο με τίτλο “Ο Στρατηγικός Ρόλος του Μάρκετινγκ στο Made in Greece”, το οποίο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018 και ώρα 5 μ.μ. στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στην αίθουσα «Νίκος Σκαλκώτας».
Το Συμπόσιο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.
Κορυφαία στελέχη από τις επιχειρήσεις που έχουν βραβευθεί και διακριθεί στον θεσμό των βραβείων Made in Greece της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και Πανεπιστημιακοί θα παρουσιάσουν επιτυχημένες στρατηγικές Εξωστρέφειας, Καινοτομίας και Branding.
Στο Συμπόσιο Keynote Speaker θα είναι ο Peter Economides, Brand Strategist.
Στην 1η Θεματική Ενότητα του Συμποσίου θα συμμετέχουν:
– Α. Πίττα – Χαζάπη, Διευθύνουσα σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΙΤΤΑΣ ΑΕΒΕ
– M. Παπαθανασίου, Εμπορικός Διευθυντής της Εταιρείας ΓΙΩΤΗΣ Α.Ε.
– Κ. Κανακάρης, Γενικός Διευθυντής της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑΣ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ Α.Ε.
– Π. Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος της Εταιρείας ΛΟΥΞ ΜΑΡΛΑΦΕΚΑΣ ΑΒΕΕ
– Α. Σκορδάς Πρόεδρος της ΣΕΛΟΝΤΑ ΙΧΘΥΟΤΡΟΦΕΙΑ
– Γ. Μπάλτας, Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Στη 2η Θεματική Ενότητα θα συμμετέχουν:
– Ν. Μαρίου, Γενικός Διευθυντής της ΣΙΔΕΝΟΡ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΧΑΛΥΒΑ Α.Ε
– Γ. Ριζόπουλος, Αν. Διευθύνων Σύμβουλος της INTERPLAST
– Ε. Γκιζελής, Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΚΙΖΕΛΗΣ Α.Ε και
– Α. Κουρεμένος, Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά.
Ο Γενικός Διευθυντής της διαΝΕΟσις, κ. Διονύσιος Νικολάου, θα παρουσιάσει την έρευνα « Εξωστρέφεια: η μόνη διέξοδος από την κρίση».
Χορηγοί επικοινωνίας είναι η Εφημερίδα « Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ» και ο όμιλος Direction με τις εκδόσεις του ADBUSINESS, RETAILBUSINESS, BUSINESS NEWS MAGAZINE, BUSINESSTODAY, RETAILTODAY.
Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας είναι οι ιστότοποι Νaftemporiki.gr, advertising.gr και ο όμιλος ΜarketPost.