Skip to main content

Ακτιβισμός με αφίσες της Disney

Πέρυσι, οι Alex Wadelton και Tom Whitty εγκαινίασαν το πρότζεκτ «Future Landfill (Μελλοντική Χωματερή)» για να αντιδράσουν στην πολιτική των αλυσίδων σουπερμάρκετ της Αυστραλίας, για την ακρίβεια της Woolworths και της Coles, να χρησιμοποιούν πλαστικά παιχνιδάκια ως δέλεαρ για να πωλούν προϊόντα τους.

Βλέποντας ότι η Woolworths επανήλθε με καινούργια προώθηση πλαστικών – αυτή τη φορά με «ooshies» της Disney – το δίδυμο των δημιουργών αποφάσισε να ανασκουμπωθεί.

Για να αναδείξουν τις μακρόχρονες επιπτώσεις αυτών των βραχυπρόθεσμων προωθήσεων προϊόντων, οι Alex Wadelton και Tom Whitty πήραν κλασικές αφίσες ταινιών της Disney και τις «επανερμήνευσαν», βάζοντας αυτά τα πλαστικά παιχνιδάκια στη θέση των βασικών χαρακτήρων: Η «Finding Nemo (Ψάχνοντας τον Νέμο)» έγινε «Chocking Nemo (Πνίγοντας τον Νέμο)».

Η «Toy Story (Η Ιστορία των Παιχνιδιών)» μετονομάστηκε σε «Destroy Story (Ιστορία των Καταστροφών)». Σε μία από τις αφίσες αναγράφεται «Μια ερωτική ιστορία με οικονομικό κέρδος. Και περιβαλλοντικό μπελά», παίζοντας με τις λέξεις «gain» και «pain». Σε άλλη, αναγράφεται «Ψάχνοντας μια φιλική στο περιβάλλον προώθηση προϊόντων; Συνεχίστε την αναζήτηση!». Στην τρίτη αφίσα, η φράση «Οι πάγοι στους Πόλους λιώνουν. Everything is f***ed!».

Το εγχείρημα θέλει να επισκεφθούν οι Αυστραλοί τον ιστότοπο futurelandfill.org και να προσθέσουν το όνομά τους στη λίστα υπογραφών την οποία ξεκίνησε η σταρ του YouTube Natalie Tran, ζητώντας από τη Woolworths να βάλει τελεία στις καμπάνιες προώθησης προϊόντων της με ooshies και να δεσμευθεί για ανακύκλωση των φτηνών παιχνιδιών.