Το υπουργείο Πολιτισμού, με ανακοίνωσή του, ενημέρωσε ότι τα αποτελέσματα από τα 226 δείγματα που πάρθηκαν χθες και προχθές από το σύνολο των εργαζομένων στην Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακροπόλεως (ΥΣΜΑ), κατόπιν υποδείξεως της διευθύντριας της Υπηρεσίας κας Βασιλικής Ελευθερίου και της προϊσταμένης της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Αθηνών κας Ελένης Μπάνου, βγήκαν όλα αρνητικά.
Επομένως, από αύριο η ΥΣΜΑ λειτουργεί κανονικά.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












