Εδώ και έναν αιώνα, πίνακας που ήταν κρεμασμένος σε διάδρομο της Κεντρικής Τράπεζας της Γαλλίας, θεωρείτο λανθασμένα ότι αποτελούσε πορτραίτο του γιου του Λουδοβίκου ΙΔ΄.
Η πραγματική ταυτότητα του μοντέλου του πίνακα, που κάθεται σε ένα άλογο με περίτεχνα εμβλήματα και κρατά ένα σπαθί, είναι διαφορετική. Δεν είναι ο Μέγας Δελφίνος της Γαλλίας, ο μεγαλύτερος γιος του Λουδοβίκου ΙΔ΄, αλλά είναι ένας λόρδος δήμαρχος του Λονδίνου από τα τέλη του 17ου αιώνα.
Ο πίνακας του Γερμανού ζωγράφου Τζον Κλόστερμαν, που έχει ύψος 3 μέτρα, εκτίθεται για πρώτη φορά δημόσια στο Μουσείο Tate. Σύμφωνα με την Ταμπίθα Μπάρμπερ, έφορο του Μουσείου για τη βρετανική τέχνη της περιόδου 1550-1750, ο πίνακας αγοράστηκε από την Κεντρική Τράπεζα της Γαλλίας τη δεκαετία του 1920, επειδή θεωρείτο ότι είχε βασιλική «καταγωγή».
Μόλις πρόσφατα αποκαλύφθηκε η αλήθεια, όταν έφορος στην Τράπεζα άρχισε να κάνει έρευνα για τον πίνακα που ήταν κρεμασμένος σε έναν ήσυχο διάδρομο. Σύμφωνα με την Μπάρμπερ, υπάρχουν αρκετά στοιχεία που ξεκάθαρα έδειχναν ότι ο πίνακας απεικονίζει λόρδο δήμαρχο του Λονδίνου: το μαργαριταρένιο σπαθί που χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα, το φόντο, αλλά και οι λεπτομέρειες στα περίτεχνα στολίδια του αλόγου.