Ένα από τα πιο εύκολα και αγαπητά από τους περισσότερους τρόφιμα, οι πατάτες, έχουν πολλές φορές διχάσει τον κόσμο εκφράζοντας απορίες όπως: είναι φλεγμονώδεις, αντενδείκνυνται στον διαβήτη και την αρτηριακή πίεση, μας κάνουν τελικά κακό; Ήρθε η ώρα να τα δούμε όλα αναλυτικά.
Πατάτες και διαβήτης
Το 2006, η μελέτη Nurses’ Health Study του Harvard, η οποία παρακολουθούσε τις δίαιτες και τις ασθένειες δεκάδων χιλιάδων γυναικών για 20 χρόνια, διαπίστωσε ότι η μεγαλύτερη κατανάλωση πατάτας σχετίζεται με μεγαλύτερη πιθανότητα εμφάνισης τύπου 2 διαβήτη. Ωστόσο, από τα εκατοντάδες κιλά πατάτας που καταναλώνουν οι Αμερικανοί κάθε χρόνο, τα περισσότερα είναι τηγανητά και καταναλώνονται ως πατατάκια ή τηγανητές πατάτες -τα τηγανητά τρόφιμα είναι γνωστό ότι περιέχουν αυξημένα προϊόντα γλυκοζυλίωσης (AGEs), τα οποία θεωρούνται ανθυγιεινά. Οι ερευνητές βρήκαν ότι η κατανάλωση τριών μερίδων τηγανητών πατατών την εβδομάδα σχετίζεται με σχεδόν 20% αυξημένο κίνδυνο διαβήτη τύπου 2, ενώ η κατανάλωση πατάτας γενικά είχε μικρή συσχέτιση. Διαβάστε περισσότερα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












