Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Σε επέκταση των υπηρεσιών της στο εξωτερικό με όχημα τη στρατηγική συνεργασία της με την Interbus στα αεροδρόμια της Fraport στοχεύει η Wifins, η οποία με ένα καινοτόμο μέσο στοχευμένης, αμφίδρομης και εξατομικευμένης επικοινωνίας, βασισμένο σε δίκτυα Wi-Fi, έχει εισέλθει σε 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας και προσφέρει υπηρεσίες σε 500 ακόμη πελάτες μέσω πανελλαδικού δικτύου αντιπροσώπων.
Τα παραπάνω πέτυχαν ο Μάριος Παπαδόπουλος και ο Αλέξανδρος Παΐδας, οι δύο βασικοί μέτοχοι της Wifins, και μάλιστα μέσα σε μία πενταετία, δηλαδή από το 2014 οπότε έδωσαν νομική μορφή στην επιχειρηματική ιδέα τους. Έχοντας 12ετή εμπειρία στον χώρο του mobile marketing και advertising, με τεχνογνωσία στον χώρο του IT, σε Ευρώπη (Alcatel / Βέλγιο), Αμερική (IPG’s Ansible) και Ασία, κάνουν πλέον ένα σταθερό βήμα στην αγορά έχοντας σήμερα έναν ακόμη συνεταίρο, το Γιώργο Μαυρεπή (CPO) ως υπεύθυνο ανάπτυξης της πλατφόρμας.
Σημαντική ώθηση στην επιχειρηματική δραστηριότητα έδωσε η διάκριση της Wifins στον διαγωνισμό καινοτομίας και τεχνολογίας Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας. Στον έκτο κύκλο του διαγωνισμού, το 2016, η ιδέα των κ.κ. Παπαδόπουλου (CEO και Co-Founder) και Παΐδα (CTO και Co-Founder) έλαβε την πρώτη θέση αποσπώντας χρηματικό έπαθλο 20.000 ευρώ. Το ποσό ήταν σημαντικό τη δεδομένη στιγμή για μια αυτοχρηματοδοτούμενη επιχειρηματική προσπάθεια σε ένα περιβάλλον αβεβαιότητας.
Η αγορά
Έτσι, λοιπόν, σήμερα η πλατφόρμα Wifins χρησιμοποιείται σε πάνω από 2.000 εμπορικούς και συνεδριακούς χώρους, από το Golden Hall μέχρι την Ακαδημία Αθηνών, ενώ συνεργάζεται με εκατοντάδες εταιρείες τόσο στην Ελλάδα όσο και εκτός αυτής, όπως σε Βουλγαρία και Κύπρο, ως ένα νέο μέσο εκτέλεσης ενεργειών proximity marketing.
Εξάλλου, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τη Wifins, όπως μας εξηγεί ο Δημήτρης Σιάπος, Sales and Marketing Manager της εταιρείας, είναι ότι παρέχει στον επισκέπτη οποιουδήποτε χώρου τη δυνατότητα λειτουργικής και ασφαλούς σύνδεσης στο internet, αφού πρώτα δεχθεί στην κινητή συσκευή του προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών συναφείς με τον χώρο στον οποίο βρίσκεται. «Σκεφτείτε έναν Ρώσο στο αεροδρόμιο των Χανίων. Είμαστε σε θέση να διαβάσουμε τη γλώσσα του κινητού του και να του δώσουμε τη δυνατότητα να δει τη διαφήμιση μιας ελληνικής εταιρείας στα ρωσικά», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Σιάπος.
Οι στόχοι
Η στρατηγική της Wifins, που απασχολεί πλέον 10 άτομα μόνιμο προσωπικό κι επιπλέον 8-10 εξωτερικούς συνεργάτες, εστιάζει σε εξωστρέφεια και για την επέκταση των υπηρεσιών της στο εξωτερικό φαίνεται να τη διευκολύνει η στρατηγική συνεργασία που έχει αναπτύξει με την Interbus στα αεροδρόμια της Fraport, ενώ επαφές γίνονται για τη σύναψη και άλλων συνεργασιών που θα διευκολύνουν την επέκταση της δραστηριότητας της ελληνικής εταιρείας σε περισσότερες χώρες της Ευρώπης και στην Αμερική.
Η διοίκηση της Wifins έχει θέσει στόχο η δραστηριότητα να ακολουθεί κερδοφόρα πορεία ανάπτυξης, προσβλέποντας σε τζίρο πάνω από 1 εκατ. ευρώ σε μία τριετία. Εξάλλου ήδη αναπτύσσεται με ετήσιο ρυθμό 30%.