Σημαντική αύξηση πωλήσεων και κερδών πέτυχε το πρώτο εξάμηνο του έτους η Coca Cola HBC, ένας από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές των σημάτων της The Coca-Cola Company, το πρώτο εξάμηνο. Ώθηση έδωσαν η καλοκαιρία, αλλά και το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, που δόθηκαν στη δημοσιότητα, τα έσοδα αυξήθηκαν 6,4% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση. Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 1,8%, γεγονός που αποδίδεται στις αυξήσεις τιμών των προϊόντων και στις συνεχιζόμενες βελτιώσεις του μείγματος κατηγορίας προϊόντων και συσκευασίας και στους τρεις τομείς δραστηριοτήτων της εταιρείας.
Ο ρυθμός αύξησης του όγκου πωλήσεων επιταχύνθηκε στο δεύτερο τρίμηνο, οδηγώντας σε αύξηση κατά 4,6% το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών σημείωσε επίσης υψηλή αύξηση κατά 4,6%.
Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές αυξήθηκε κατά 0,9% με καλές επιδόσεις σε Ελλάδα και Ιρλανδία. Η ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων στις αναπτυσσόμενες αγορές συνεχίστηκε, με τον όγκο πωλήσεων να σημειώνει αύξηση κατά 8,9%, ιδιαίτερα σε Πολωνία και Ουγγαρία. Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 5,1% στις αναδυόμενες αγορές, χάρη στην ανάκαμψη των πωλήσεων σε Νιγηρία και Ρωσία στο δεύτερο τρίμηνο.
Το περιθώριο συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών αυξήθηκε κατά 60 μονάδες βάσης, στο 9,6%, παρά την αύξηση κατά 30 μονάδες βάσης των επενδύσεων σε ενέργειες μάρκετινγκ για τη στήριξη των κυκλοφοριών νέων προϊόντων και των προωθητικών ενεργειών στο πλαίσιο του FIFA World Cup.
Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 110 μονάδες βάσης ανερχόμενο σε 9,4%. Τα συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,60 ευρώ καταγράφοντας αύξηση 4,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι και τα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,590 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 12,2%.
naftemporiki.gr