Της Τέτης Ηγουμενίδη
[email protected]
Με έκπτωση 50,99% η τεχνική εταιρεία Παπαϊωάννου – Ιντερκάτ είναι ο μειοδότης στον διαγωνισμό του υπουργείου Υποδομών για την έβδομη εργολαβία του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος, έργο προϋπολογισμού 38,4 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 30.919.354,84 ευρώ).
Πρόκειται για το τμήμα Α.Κ. ΒΙΠΕ Πάτρας – Κάτω Αχαΐα (χ.θ. 7+270 έως χ.θ. 12+900). Εκτός από το κυρίως αντικείμενο, το έργο έχει και την προαίρεση για δύο μικρότερα οδικά έργα, τα οποία αφορούν ένα αντλιοστάσιο και σε μία ράμπα εξόδου από την Πάτρα προς την Κάτω Αχαγιά.
Μέχρι στιγμής έχουμε μειοδότες – υποψήφιους αναδόχους για τα επτά από τα οκτώ τμήματα του έργου Πάτρα – Πύργος, χωρίς όμως να έχει ανακηρυχθεί κανένας ως οριστικός, καθώς εκκρεμεί η κατάθεση Φακέλου Μεγάλου Έργου στην Ε.Ε. και η ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ.
Στον διαγωνισμό για την έβδομη εργολαβία προσφορά κατέθεσαν επίσης η Εργοδυναμική Πατρών (έκπτωση 49,49%), η Ελληνική Υδροκατασκευή (48,40%), η Ιντρακάτ (45,59%), η Λατομεία Τυρνάβου (39,89%) η κοινοπραξία Ερέτβο – ΕΚΤΕΡ (38,48%) η J&P Άβαξ (37,10%) η Άκτωρ (36,70) και η ΤΕΚΑΛ (30,6%).
Το χρονοδιάγραμμα
Η διάρκεια των έργων, όπως και στις υπόλοιπες εργολαβίες, έχει καθοριστεί σε 42 μήνες και εφόσον τα έργα ξεκινήσουν στις αρχές του 2018, αναμένεται να ολοκληρωθούν στα τέλη του 2021.
Μέχρι στιγμής, ωστόσο, δεν υπάρχει καμιά ένδειξη ότι θα τηρηθεί το προαναφερόμενο χρονοδιάγραμμα, καθώς πέρα από τη συνήθη γραφειοκρατία δεν έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του έργου.