Skip to main content

Βελτιωμένη η κερδοφορία της Κρι-Κρι

Μικρή βελτίωση εμφάνισαν στο α’ τρίμηνο του 2018 τα καθαρά κέρδη της Κρι-Κρι, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 1,57 εκατ. ευρώ έναντι 1,14 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

Παράλληλα, ο κύκλος εργασιών διευρύνθηκε κατά 27,1% στα 18,6 εκατ. ευρώ και τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν σε 2,89 εκατ. ευρώ από 2,22 εκατ. ευρώ προηγουμένως.

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, σύμφωνα με την εταιρεία, οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 17,6%, επίδοση στην οποία καθοριστικό ρόλο διαδραμάτισε το πρόσφατο επαναλανσάρισμα της σειράς στραγγιστών γιαουρτιών.

Παράλληλα, καταγράφηκε ενίσχυση της θέσης της Κρι Κρι σε προϊοντικές κατηγορίες, όπως είναι αυτές των παιδικών και των λειτουργικών γιαουρτιών. Άλλωστε, το μερίδιο σε όγκο της εταιρείας αυξήθηκε σε 15,4%, στους τέσσερις πρώτους μήνες του 2018, και συνεχίζει να βρίσκεται στη 2η θέση της κατάταξης.

Στις αγορές του εξωτερικού, ταυτόχρονα, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνέχισαν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (+39,8%). Οι υφιστάμενες κύριες αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας παρουσίασαν ιδιαίτερη δυναμική, ενώ νέες αγορές (όπως της Ιρλανδίας) συνείσφεραν επικουρικά στην ανάπτυξη των πωλήσεων.

Τέλος, στον κλάδο του παγωτού, παρότι το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά σημείωσαν αύξηση κατά 17,1%.

naftemporiki.gr