Skip to main content

Αναβαθμίζεται το δίκτυο της Μαρινόπουλος

Από την έντυπη έκδοση

Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]

Έχοντας ήδη ολοκληρώσει την πρώτη φάση της χρηματοδότησης που αφορά -όπως αναφέρουν πληροφορίες- στην εκταμίευση περί των 75 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο των προβλεπόμενων της συμφωνίας του Μαρτίου με τις τέσσερις συστημικές τράπεζες, η Μαρινόπουλος Α.Ε. προχωρά στην υλοποίηση της νέας στρατηγικής της στην κατεύθυνση της εξασφάλισης μιας υγιούς αναπτυξιακής πορείας.

Προτεραιότητα του στρατηγικού σχεδιασμού της επόμενης μέρας της Μαρινόπουλος αποτελεί η αποκατάσταση των σχέσεων με τους προμηθευτές και συνεργάτες και προς τούτο προχωρά απρόσκοπτα η διαδικασία της αποπληρωμής των οφειλών και κατ’ επέκταση η τροφοδοσία των καταστημάτων.

Στο μεταξύ, χθες, η αλυσίδα γνωστοποίησε την έναρξη της υλοποίησης του πλάνου ανανέωσης και αναβάθμισης του δικτύου των καταστημάτων της μέσω της ολικής ανακαίνισης και υιοθέτησης ενός ενιαίου concept για όλα τα σημεία πώλησης και με νέο εμπορικό σήμα «Μαρινόπουλος».

Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή που θα υλοποιηθεί σταδιακά και μέχρι το τέλος του 2016 στο σύνολο του δικτύου. Στόχος είναι η δημιουργία μοντέρνων καταστημάτων, βάσει των αποτελεσμάτων έρευνας που πραγματοποίησε η Μαρινόπουλος σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το ΕCR. Η νέα ανανεωμένη εικόνα, αλλά και το νέο concept της αλυσίδας έχουν ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζονται σε 4 καταστήματα σε Αργυρούπολη, Αμφιθέας, Άλιμο και Κολωνάκι, τα οποία αποτελούν τον οδηγό για την αναβάθμιση όλων των διαφορετικών τύπων καταστημάτων που διαθέτει η Μαρινόπουλος (μικρό, μεγάλο, κλασικό και deli κατάστημα).

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο νέο concept προβλέπεται να περιλαμβάνονται: 28 μεγάλα σημεία, 219 κλασικά, 103 μικρά και 2-3 deli (καταστήματα ντελικατέσεν με έμφαση στα φρέσκα προϊόντα).

Σημειώνεται ότι το δίκτυο του ομίλου (χωρίς σε αυτό πλέον να συνυπολογίζονται τα 33 υπερμάρκετ που περνούν στη νέα εταιρεία με τη Σκλαβενίτης) αποτελείται από 353 εταιρικά καταστήματα και 129 που λειτουργούν με το σύστημα της δικαιόχρησης (franchising).

Στο μεταξύ, «τρέχουν» και οι διαδικασίες που αφορούν στην κοινή εταιρεία με τη Σκλαβενίτης που θα λειτουργήσει και θα αναπτύξει σε πρώτη φάση το δίκτυο των 33 υπερμάρκετ (πρόκειται για 13 καταστήματα εντός Αττικής και 20 εκτός).

Εκφρασμένη πρόθεση των εμπλεκόμενων μερών είναι η νέα εταιρεία να λειτουργήσει μέσα στον Ιούνιο, στο βαθμό που το εγχείρημα λάβει τη σχετική έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Αξίζει να σημειωθεί ότι για την τροφοδοσία του δικτύου της εταιρείας θα υπογραφούν νέες συμφωνίες με την αγορά.

Υπενθυμίζεται ότι η συμφωνία με τις τράπεζες που προβλέπει τη χρηματοδότηση σε δύο φάσεις και την αναδιάρθρωση του συνολικού δανεισμού (ύψους περί τα 160 εκατ. ευρώ) σε μακροπρόθεσμη βάση σύμφωνα με το τριετές επιχειρηματικό σχέδιο της Μαρινόπουλος, σε συνδυασμό με τη συμφωνία με τη Σκλαβενίτης αναμένεται να ενισχύσουν τη ρευστότητα της αλυσίδας με ποσό άνω των 200 εκατ. ευρώ.

Συζητήσεις με Carrefour

Aξίζει να επισημανθεί ότι μολονότι στο συνολικό rebranding της Μαρινόπουλος δεν θα περιλαμβάνει πλέον το σήμα Carrefour, πληροφορίες αναφέρουν ότι βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις με τον γαλλικό ισχυρό όμιλο σχετικά με τη δυνατότητα χρήσης των σημάτων της Carrefour στα private label προϊόντα.