Skip to main content

Η Wind προσβλέπει σε αυξημένα μερίδια

Από την έντυπη έκδοση 

Της Τέτης Ηγουμενίδη
 [email protected]

Μια νέα πλατφόρμα λύσεων επικοινωνίας για το κινητό, το σταθερό και το Internet για τα νοικοκυριά, αναβαθμισμένη σε σχέση με τη λογική του απλού συνδυασμού υπηρεσιών, παρουσίασε χθες η Wind, η οποία έχει αυξήσει το μερίδιό της στη σταθερή τηλεφωνία και συνεχίζει να δηλώνει το «παρών» ενεργά στις διαδικασίες ενοποίησης της αγοράς.

Τα στελέχη της εταιρείας, αναφορικά με τη Forthnet, επανέλαβαν ότι «το ενδιαφέρον της Wind είναι ζωντανό», ενώ σημείωσαν πως το διάστημα αυτό αξιολογείται το αποτέλεσμα του due diligence (έλεγχος οικονομικών και νομικών δεδομένων), συνεκτιμώντας την κατάσταση που ισχύει στην οικονομία.

Απαντώντας σε ερώτημα σχετικά με την προσπάθεια της διοίκησης της Forthnet να συνάψει ομολογιακό δάνειο 100 εκατ. ευρώ μετατρέψιμο σε μετοχές, τα στελέχη της Wind απέφυγαν τον σχολιασμό, λέγοντας ότι «οι αποφάσεις για το μέλλον της Forthnet ανήκουν στο διοικητικό της συμβούλιο και στις τράπεζες».

Ωστόσο, το ζήτημα της αναχρηματοδότησης του δανεισμού της εισηγμένης είναι το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα για τους ενδιαφερόμενους (η Wind συνεργάζεται γι’ αυτή την εξαγορά με τη Vodafone). Οι Vodafone – Wind, οι οποίες μαζί κατέχουν το 40% της Forthnet, έχουν και οι ίδιες επαφές με τις τράπεζες και προφανώς παρακολουθούν με ενδιαφέρον τις όποιες εξελίξεις.

Αναφορικά με το ενδιαφέρον για τη Cyta Ελλάς, τα στελέχη της Wind επανέλαβαν ότι υπήρξαν διερευνητικές συζητήσεις, δεν κατατέθηκε κάποια επίσημη πρόταση και όλα αυτά κινούνται στο πλαίσιο του ενδιαφέροντος για την ενοποίηση της αγοράς.

Κατά την παρουσίαση της νέας πλατφόρμας Wind triple play ο γενικός διευθυντής Σταθερής Τηλεφωνίας και Επιχειρησιακής Ανάπτυξης Αντώνης Τζωρτζακάκης αναφέρθηκε στην πορεία συνολικά της αγοράς, επισημαίνοντας ότι μέχρι τον Νοέμβριο πέρσι υπήρχε σταθεροποίηση και κάποια ενθαρρυντικά σημάδια για ανάπτυξη το 2015.

«Δυστυχώς αυτή η τάση έχει ανατραπεί και κατά το πρώτο τρίμηνο υπάρχει σημαντική πίεση» πρόσθεσε. Με βάση τα στοιχεία που παρουσίασε, η Wind στα τέλη Απριλίου είχε 484 χιλιάδες πελάτες (προσέθεσε 17.000 νέες συνδέσεις από τις αρχές του 2015).