Skip to main content

Πώς ξεκίνησαν το 2018 οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Από την έντυπη έκδοση

Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected] 

Δεν πέταξε ψηλά φέτος ο… χαρταετός της οργανωμένης λιανικής τροφίμων, καθώς τα έσοδα του Φεβρουαρίου -μήνας που περιλαμβάνει την Καθαρά Δευτέρα- εμφάνισαν οριακή αύξηση, εξέλιξη η οποία, σε συνδυασμό με τον πτωτικό Ιανουάριο, κράτησε σταθερή την πορεία των πωλήσεων της αγοράς στο πρώτο δίμηνο.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI στο πρώτο δίμηνο του 2018 η συνολική αξία πωλήσεων των ταχυκίνητων κωδικών FMCG στα σούπερ μάρκετ καταγράφει οριακή μείωση 0,2%, ενώ αντίθετα ο όγκος γύρισε ελαφρώς θετικά κατά 0,6%.

Ειδικά ο Φεβρουάριος δεν κατάφερε να επιβεβαιώσει τις ιδιαίτερα θετικές προσδοκίες των αναλυτών, που ανέμεναν βελτίωση της εικόνας των εσόδων. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η αξία των πωλήσεων ήταν οριακά θετική 0,5%, ενώ πιο θετική εικόνα κατέγραψαν οι όγκοι, οι οποίοι ενισχύθηκαν στο εξεταζόμενο διάστημα κατά 1,5%.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»