Τα 40 εκατ. ευρώ αγγίζει το νέο επενδυτικό πρόγραμμα της Ioniki (Ιωνική Σφολιάτα Α.Ε.), για το οποίο η εταιρεία καταθέτει εντός των ημερών αίτημα στο υπουργείο Ανάπτυξης για ένταξή του στις μεγάλες επενδύσεις του αναπτυξιακού νόμου.
Η επένδυση αφορά στη δημιουργία νέου εργοστασίου σε ιδιόκτητη έκταση 40 στρεμμάτων στη ΒΙΠΕ Σίνδου, όπου θα κατασκευαστούν περί τα 25.000 τ.μ. εγκαταστάσεων παραγωγής και αποθήκευσης και στον εξοπλισμό του με σύγχρονα αυτοματοποιημένα μηχανήματα παραγωγής, ρομποτικά συστήματα αποθήκευσης κ.ο.κ.
Με την ενεργοποίησή του, η εταιρεία θα προχωρήσει στην παραγωγή νέων προϊόντων και νέων σειρών προϊόντων τόσο για την εσωτερική αγορά, όσο και για το εξωτερικό. Όσον αφορά στην εγχώρια αγορά, η εταιρεία θα προχωρήσει στην παραγωγή κατεψυγμένων γλυκών (τούρτες, μπακλαβά, πορτοκαλόπιτα, καρυδόπιτα, κ.α.).
Έμφαση θα δοθεί επίσης εφεξής, όπως επισημαίνει στη «Ν» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γεώργιος Πορτοκαλίδης, στην τροφοδότηση του ξενοδοχειακού κλάδου, ο οποίος αναπτύσσεται συνεχώς. Επίσης, λόγω της συμμετοχής στην εταιρεία του Switz Group (σ.σ. του Ινδού μεγαλοεπιχειρηματία Ταϊζούν Ταρακιβάλα, η Ioniki θα παράγει για λογαριασμό του Switz Group προϊόντα που θα διατεθούν στις αραβικές χώρες, όπου το Switz Group έχει ήδη ανεπτυγμένο δίκτυο πωλήσεων.
Η επένδυση αναμένεται να ολοκληρωθεί σε ορίζοντα τριετίας. Στο μεταξύ, η χρήση 2025 τρέχει για την Ioniki, σύμφωνα με τον κ. Πορτοκαλίδη, με αύξηση εργασιών της τάξης του 15% και εκτιμάται ότι ο φετινός κύκλος εργασιών θα αυξηθεί στο επίπεδο των 34 εκατ. ευρώ με παράλληλη αύξηση κερδοφορίας.
Το 2024 ο κύκλος εργασιών της Ioniki, σύμφωνα με τις δημοσιευμένες ετήσιες χρηματοοικονομικές καταστάσεις, ανήλθε σε 30,158 εκατ. ευρώ έναντι 28,257 εκατ. του 2023, με προ φόρων κέρδη 1,824 εκατ. ευρώ έναντι 1,997 εκατ. του 2023. Οι εξαγωγές δίνουν στην Ioniki ήδη το 35% του τζίρου της και η εταιρεία στοχεύει στη περαιτέρω αύξηση του εν λόγω ποσοστού. Τα προϊόντα της εταιρείας έχουν ήδη ευρεία παρουσία σε πάνω από 35 αγορές του εξωτερικού σε Ευρώπη, Αυστραλία, Αμερική και Μέση Ανατολή.
Σημειωτέον, επίσης, ότι η Ioniki είναι από τις πρώτες εταιρείες που προχώρησαν σε co-branding με τη μεγάλη αμερικανική εταιρεία Beyond Meat παράγοντας καινοτομικά προϊόντα για vegan καταναλωτές.