Η Trikalinos συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία στις διεθνείς αγορές, με έμφαση στην Ιαπωνία – μία από τις πλέον απαιτητικές και υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών αγορές παγκοσμίως.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας και της εξαγωγικής δραστηριότητας, η ομάδα της Trikalinos πραγματοποίησε πρόσφατα επαγγελματικό ταξίδι στην Ιαπωνία, όπου ενίσχυσε τις υφιστάμενες συνεργασίες και διερεύνησε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή της Ασίας. Οι δράσεις απλώθηκαν σε όλο το φάσμα των εμπορικών καναλιών των συνεργατών της Trikalinos, με επισκέψεις σε εστιατόρια και διανομείς, συμμετοχή σε κλαδική έκθεση τροφίμων, masterclass σε Ιάπωνες Chef και εκδηλώσεις γευσιγνωσίας σε Τόκιο, Κιότο, Ναγκόγια και Φουκουόκα.
Στρατηγικός πυλώνας για την εταιρία
Σύμφωνα με την εταιρεία, η αγορά της Ιαπωνίας αποτελεί στρατηγικό πυλώνα για την εταιρία, καθώς αναγνωρίζει και εκτιμά την αυθεντικότητα, την ποιότητα και τη γευστική υπεροχή των ελληνικών προϊόντων.
Η Trikalinos, με σταθερή εξαγωγική δραστηριότητα και παρουσία σε περισσότερες από 40 αγορές ανά τον κόσμο, συνεχίζει να επενδύει στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας διεθνώς.