Στην ενίσχυση της αποδοτικότητας και στη σταθερή βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων, με στόχο τη διαμόρφωση ενός βιώσιμου και ανταγωνιστικού μοντέλου ανάπτυξης στοχεύει η διοίκηση της Westnet.
Η εταιρεία, που είναι μέλος του διεθνούς επενδυτικού Ομίλου Olympia με δραστηριότητα στον χώρο της διανομής τεχνολογικών προϊόντων και λύσεων, κατά το Α’ εξάμηνο 2025 παρουσίασε αυξημένο κύκλο εργασιών, σημαντική ενίσχυση της μικτής κερδοφορίας της και μειωμένα λειτουργικά έξοδα, επιβεβαιώνοντας, σύμφωνα με τη διοίκηση, τη δυναμική που δημιουργείται από τις στρατηγικές αλλαγές της προηγούμενης χρονιάς.
Συγκεκριμένα, στο Α’ εξάμηνο του 2025 ο κύκλος εργασιών κατέγραψε αύξηση +13%, η μικτή κερδοφορία ενισχύθηκε κατά +21%, ενώ τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν κατά €500.000, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Η στρατηγική της εταιρείας για την τρέχουσα επικεντρώνεται στη διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου στους τομείς των λευκών συσκευών και του κλιματισμού, στην ανάπτυξη των ιδιόκτητων brands Kydos (τηλεοράσεις) και Omnys (οικιακές συσκευές), στην επέκταση σε νέες γεωγραφικές αγορές. Επίσης ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί και στην ενίσχυση των b2b λύσεων και της τεχνικής υποστήριξης, ειδικά για εξειδικευμένες αγορές όπως ξενοδοχεία και φαρμακεία.
Απολογισμός 2024
Η εταιρεία τονίζει πως το 2024 αποτέλεσε έτος στρατηγικής μετάβασης, στο οποίο υλοποιήθηκαν εκτεταμένες αλλαγές στις εμπορικές και οργανωτικές δομές, με στόχο την ενίσχυση της λειτουργικής αποδοτικότητας και της προστιθέμενης αξίας προς τους πελάτες.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία υλοποίησε εκτεταμένο πλάνο εκσυγχρονισμού των εσωτερικών της δομών, διατήρησε τα μερίδια αγοράς εντός Ελλάδας, ανέλαβε σημαντικά IT έργα με στρατηγικούς συνεργάτες. Επίσης ενίσχυσε την παρουσία της στο Retail, ανάπτυξε ιδιόκτητα brands, όπως Kydos και Omnys, ανέλαβε έργα ψύξης/θέρμανσης σε όλη την Ελλάδα με προϊόντα AUX και βελτίωσε ουσιαστικά την παρεχόμενη τεχνική υποστήριξη.
Παρά τις επενδύσεις και τα μη επαναλαμβανόμενα κόστη που συνόδευσαν αυτές τις αλλαγές, και τα οποία οδήγησαν σε αρνητικό EBITDA και αποτελέσματα προ φόρων για το 2024, η εταιρεία διατήρησε τη διεθνή της παρουσία, με το 23% του κύκλου εργασιών να προέρχεται από εξωτερικές αγορές, επιτυγχάνοντας εισροή κεφαλαίων από πελάτες εξωτερικού για την υποστήριξη της εφοδιαστικής της αλυσίδας.
Να σημειωθεί ότι η Westnet έχει παρουσία με γραφεία σε 3 χώρες, Ελλάδα, Κύπρο και Πολωνία, ενώ έχει αναπτύξει ένα διευρυμένο δίκτυο εξαγωγών σε πάνω από 60 χώρες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται προϊόντα πληροφορικής, καταναλωτικές μπαταρίες, led φωτισμός, κλιματισμός, φωτοβολταϊκά και οικιακές συσκευές.