Την επέκταση των δραστηριοτήτων της σε νέες περιοχές της Ελλάδας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς, ανακοίνωσε η Wolt.
Η πλαρφόρμα έχει πλέον παρουσία σε πάνω από 72 πόλεις και νησιά.
«Τον τελευταίο χρόνο, η εταιρεία έχει επεκτείνει δυναμικά τη δραστηριότητά της σε νησιά και πόλεις που αποτελούν αγαπημένους θερινούς προορισμούς, προσφέροντας στους κατοίκους και επισκέπτες περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ευκολία – ακόμη και στις διακοπές τους», σημειώνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Ανάμεσα στους πρόσφατους προορισμούς που προστέθηκαν στο δίκτυό της συγκαταλέγονται η Αίγινα, η Ζάκυνθος, η Κεφαλονιά, η Μυτιλήνη, η Σκιάθος, η Λευκάδα, η Κέρκυρα, η Χίος και η Τήνος.
Συνολικά, περισσότερα από 400 νέα καταστήματα έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα, διευρύνοντας τις διαθέσιμες επιλογές εστίασης και λιανικής. Η ανάπτυξη αυτή δεν περιορίζεται μόνο στη γεωγραφική κάλυψη, όπως τονίζει η Wolt. Μέσα από συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις, πολλές από τις οποίες διατηρούν αποκλειστική συνεργασία με την εταιρεία, η πλατφόρμα ενισχύει έμπρακτα την τοπική οικονομία, δίνοντας χώρο σε μικρούς και μεσαίους επιχειρηματίες να αναπτυχθούν και να έρθουν σε επαφή με ένα ευρύτερο καταναλωτικό κοινό, εξηγεί.
Δημήτρης Καρέλος: Χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές και τις τοπικές επιχειρήσεις
Ο Δημήτρης Καρέλος, Περιφερειακός Γενικός Διευθυντής της Wolt για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Κεντρική Ασία, δήλωσε σχετικά: «Στη Wolt, δεν επεκτεινόμαστε απλώς γεωγραφικά — χτίζουμε καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές και τις τοπικές επιχειρήσεις. Ιδιαίτερα σε περιοχές με αυξημένη εποχιακή ζήτηση, όπως οι καλοκαιρινοί προορισμοί, στόχος μας είναι να παρέχουμε λύσεις που κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητα για όλους και ενισχύουν τη δυναμική των τοπικών οικονομιών.»