Skip to main content

Fraport: Νέα καμπάνια για την ταξιδιωτική εμπειρία στην Ελλάδα

Τα αεροδρόμια της Fraport ως «σύγχρονες πύλες εισόδου σε έναν κόσμο αυθεντικών εμπειριών»

Νέα καμπάνια προωθεί η Fraport Greece για τον πολυδιάστατο ρόλο των 14 περιφερειακών αεροδρομίων υπό τη διαχείρισή της, τις οποίες χαρακτηρίζει «σύγχρονες πύλες εισόδου σε έναν κόσμο αυθεντικών εμπειριών».

Με κεντρικό άξονα την εμπειρία του ταξιδιώτη και αφετηρία τα ίδια τα αεροδρόμια, η καμπάνια «φωτίζει» τις εικόνες, τα τοπία, τις γεύσεις και την πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας.

Η ιστορία ξεκινά σε ένα από τα περιφερειακά αεροδρόμια, με πρωταγωνιστή τον Mr. Andrews, έναν επισκέπτη που φτάνει στην Ελλάδα για τις διακοπές του.

Η καμπάνια υλοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Valuecom, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής The Stripes, υπό τη σκηνοθετική επιμέλεια του Κωνσταντίνου Σταγκίκα. Η δημιουργική ομάδα ανέπτυξε μια αφήγηση υψηλής αισθητικής, ευθυγραμμισμένη με τα διεθνή πρότυπα, με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω την παγκόσμια εικόνα της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.

Ευρύτερη στρατηγική

Η νέα αυτή επικοινωνία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής της Fraport Greece για την ενίσχυση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και τη ανάδειξη των τοπικών κοινωνιών που εξυπηρετούνται από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.

Παράλληλα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, υπογραμμίζει τη συμβολή των αεροδρομίων στη διαμόρφωση της πρώτης εντύπωσης κάθε επισκέπτη, προτού ακόμη ξεκινήσει η περιήγησή του σε κάθε τόπο.