Σε στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο Φάις προχώρησε η INTELIQUA, μέλος του Ομίλου Entersoft – SOFTONE, για την ανάπτυξη loyalty προγράμματος, το οποίο θα επαναπροσδιορίσει την έννοια της επιβράβευσης στην ελληνική αγορά της λιανικής, σε πολυποίκιλους τομείς όπως η μόδα, η άθληση, η ομορφιά και το lifestyle γενικότερα.
Η εισηγμένη εταιρεία τονίζει ότι η συνεργασία μας με την INTELIQUA αποτελεί στρατηγικό βήμα στον ψηφιακό της μετασχηματισμό και οδηγεί στη δημιουργία ενός ενιαίου οικοσυστήματος προνομίων, που θα συνδέει όλα μας τα brands, προσφέροντας στους καταναλωτές μια ολοκληρωμένη, προσωποποιημένη εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής».
Πρόγραμμα νέας γενιάς
Το νέο πρόγραμμα, που αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη του 2025, θα συγκεντρώνει όλα τα σήματα του Ομίλου Φάις σε ένα ενιαίο, πλήρως ψηφιακό οικοσύστημα επιβράβευσης. Στόχος είναι μέσα από προσωποποιημένες προσφορές και omnichannel ενεργοποίηση, οι καταναλωτές να απολαμβάνουν προνόμια σε ένα σύνολο από ισχυρά brands που αναβαθμίζουν τη συνολική αγοραστική τους εμπειρία.
Το χαρτοφυλάκιο του ομίλου Φάις περιλαμβάνει 100 διεθνή brands συμπεριλαμβανομένων των FERRAGAMO, HOGAN, TOD’S, MICHAEL KORS, TECHNOGYM, HARLEY DAVIDSON, KIKO MILANO, UNDER ARMOUR, PUMA, WILSON, UGG, DKNY, LEVI’S καθώς και των multibrand καταστημάτων KALOGIROU και HARALAS. Από την πλευρά του ο Βαγγέλης Καραλής, CEO της INTELIQUA σημείωσε πως «εργαζόμαστε μαζί για να δημιουργήσουμε ένα loyalty πρόγραμμα νέας γενιάς, το οποίο θα εστιάζει στη δημιουργία first-party δεδομένων, στην προσωποποιημένη εμπειρία και στην πολυκαναλική ενεργοποίηση του καταναλωτή». Παράλληλα η συνεργασία αυτή ενισχύει τη θέση της INTELIQUA στο χώρο των loyalty & customer experience τεχνολογιών και σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονοι retailers επιβραβεύουν τη σχέση με τον καταναλωτή.