Πάνω του προσπαθεί να πάρει το «παιχνίδι» ο Δημήτρης Ανδριόπουλος, βασικός μέτοχος και διευθύνων σύμβουλος της Dimand, ο οποίος τις τελευταίες ημέρες βλέπει τη μετοχή της εταιρείας του να «τρέχει» ένα ικανοποιητικό ράλι, κόντρα στην ευρύτερη κατήφεια της υπόλοιπης αγοράς.
Βασικό καύσιμο για τη χρηματιστηριακή αφύπνιση φαίνεται ότι αποτελούν τα όσα υποστήριξε ο ίδιος ο CEO στην πρόσφατη Γενική Συνέλευση.

O Δημήτρης Ανδριόπουλος, ο οποίος ξεκίνησε το εγχείρημα της Dimand πριν 23 χρόνια, έχει θέσει ως βασικό στόχο για την επόμενη ημέρα την εκτόξευση της Καθαρής Αξίας Ενεργητικού (NAV) από τα 180 εκατ. ευρώ του 2024 στα 240 εκατ. ευρώ για το 2025 και στα 300 εκατ. ευρώ για το 2026.
Αυτό το ποσό αντιστοιχεί, με βάση το τρέχον μετοχικό κεφάλαιο, σε περισσότερα από 16 ευρώ/μετοχή, δηλαδή σε μια τιμή υψηλότερη κατά σχεδόν +65% σε σχέση με τις πρόσφατες «κορυφές» (9,7 ευρώ) αλλά και κατά σχεδόν +7% σε σχέση με την Αρχική Δημόσια Προσφορά του 2022 (15 ευρώ).
Όπως είναι εύλογο, η παραπάνω επιδίωξη του αυτοδημιούργητου Ανδριόπουλου, ο οποίος μην ξεχνάμε ότι τη δεκαετία του ’90 είχε «λανσάρει» τα πρώτα McDonalds στην πόλη του Πειραιά, προτού στη συνέχεια μεταπηδήσει σε εταιρείες, όπως η Superfast Ferries και η Reds του Ομίλου Ελλάκτωρ, έχει ήδη δημιουργήσει προσδοκίες στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών, με τη μετοχή να κερδίζει περισσότερο από +10% μέσα στον Ιούνιο και να φιγουράρει στα καλύτερα επίπεδα από τον περασμένο Αύγουστο (9,7 ευρώ).
Από τις αρχές του έτους δε η αθροιστική άνοδος αγγίζει το +17%, με την κεφαλαιοποίηση να υπολογίζεται σε 180 εκατ. ευρώ.
Χρηματιστήριο: 11 μετοχές – ασπίδα στους πυραύλους της Μ. Ανατολής
Με επίκεντρο τον ξενοδοχειακό κλάδο
Ο σχεδιασμός του επιχειρηματία, πέρα από το χρηματιστηριακό πεδίο, περιλαμβάνει και σημαντικές στρατηγικές αποφάσεις, καθώς ο ίδιος φαίνεται ότι βρίσκεται κοντά στο να εξασφαλίσει διεθνείς συνέργειες για την προσέλκυση «φρέσκων» κεφαλαίων αλλά και καινοτόμας τεχνογνωσίας, κάτι το οποίο εφόσον πράγματι συμβεί μπορεί να προσφέρει περαιτέρω ώθηση στην εισηγμένη.
Βασικό άξονα αυτών των κυοφορούμενων συνεργασιών αποτελεί ο ξενοδοχειακός κλάδος, ο οποίος για τον Δημήτρη Ανδριόπουλο φαίνεται ότι συνιστά την «κότα με τα χρυσά αυγά».
(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)