Skip to main content

Ρεύμα: Με το «Picasso» της Protergia ο καταναλωτής διαλέγει τι πληρώνει

Protergia

Ποιοι είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα του προϊόντος

Σχεδόν ένα χρόνο μετά την χάραξη μιας νέας στρατηγικής με τίτλο «Η Ενέργεια Αλλάζει» η Protergia επιχειρεί το επόμενο βήμα, εγκαινιάζοντας ένα νέο καινοτόμο προϊόν με έμφαση στον πελάτη και τις ανάγκες του.

Ο λόγος γίνεται για το προϊόν με την ονομασία «Picasso» που παρουσιάστηκε χθες σε ειδική εκδήλωση της εταιρείας στην Αίγλη Ζαππείου και το οποίο συνίσταται σε εννέα προγράμματα σταθερής χρέωσης για οικιακούς καταναλωτές και μικρές επιχειρήσεις.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα του προϊόντος καθώς και η κρίσιμη διαφοροποίησή του με ό,τι κυκλοφορεί στην αγορά έγκειται στο γεγονός ότι «ο καταναλωτής αποφασίζει τι θα πληρώσει», όπως χαρακτηριστικά σημειώθηκε, δηλαδή αφορά σε ένα προϊόν που ενσωματώνει και αντικατοπτρίζει την συνολικότερη φιλοσοφία της Protergia για την αγορά προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.

Εξατομικευμένα προϊόντα

Η εν λόγω στρατηγική έγκειται στην δημιουργία εξατομικευμένων προϊόντων που εκκινούν από τις ανάγκες του καταναλωτή, διαθέτουν την απαιτούμενη ευελιξία και αντιστοιχίζονται πλήρως στο προφίλ κατανάλωσης, αξιοποιώντας καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία.

«Σήμερα αλλάζουμε την ενέργεια όπως την ξέραμε. Από σήμερα η αγορά προμήθειας δεν θα είναι ποτέ ξανά ίδια», αναφέρθηκε χαρακτηριστικά κατά την παρουσίαση του νέου προϊόντος. Σημειώθηκε δε πως «αυτό είναι το ξεκίνημα μιας πορείας που έχει ακόμη πολλά να δώσει», δίνοντας έτσι το στίγμα για τα σχέδια της επόμενης μέρας.

Άλλωστε, ο εκτελεστικός διευθυντής του Τομέα Ενέργειας της METLEN Γιάννης Καλαφάτας αποκάλυψε πως η ομάδα της Protergia μελετάει ένα ανάλογο προϊόν και για τις μεγάλες καταναλώσεις, πράγμα που θα παρουσιάσει σύντομα. Η καινοτομία του προϊόντος, όπως προαναφέρθηκε, έγκειται στο γεγονός ότι ο καταναλωτής αποφασίζει ο ίδιος πόσο θα πληρώνει τον λογαριασμό του, έχοντας πλήρη επίγνωση των όρων και των προϋποθέσεων που συνυπογράφει στο συμβόλαιό του με τον προμηθευτή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα «νούμερα» που συνθέτουν τα πακέτα έχουν προκύψει κατόπιν μελέτης προκειμένου αυτά να προσεγγίζουν τα πραγματικά μεγέθη της μέσης κατανάλωσης ανά κατηγορία καταναλωτή, ενώ ταυτόχρονα, υπάρχει «πρόνοια ευελιξίας» για τις αναγκαίες προσαρμογές σε περίπτωση που αλλάξουν τα δεδομένα κατά την διάρκεια.

Βασικό ζητούμενο και στόχος αυτής της προσπάθειας, όπως αναφέρθηκε σχετικά είναι διασφάλιση της σταθερότητας για τον καταναλωτή, χωρίς την ίδια στιγμή να εκτίθεται σε ψιλά γράμματα και ρίσκα που δύναται να καταλήξουν σε ένα «φουσκωμένο» λογαριασμό που θα επιφέρει δυσάρεστες εκπλήξεις.

Η φυσιογνωμία του νέου προϊόντος

Το νέο πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να προπληρώνουν κάθε μήνα ένα σταθερό ποσό, το οποίο ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένο ετήσιο επίπεδο κατανάλωσης, και να γνωρίζουν εκ των προτέρων το ακριβές κόστος της ενέργειας για όλο το έτος. Η Protergia έχει διαμορφώσει εννέα διαφορετικές επιλογές, χωρισμένες σε τρεις βασικές κατηγορίες: Small, Medium και Large. Κάθε κατηγορία περιλαμβάνει διαφορετικά πακέτα ανάλογα με την ετήσια κατανάλωση σε κιλοβατώρες (kWh) και τη μηνιαία χρέωση.

Ενδεικτικά, το πακέτο Picasso Small προσφέρεται για ετήσια κατανάλωση 1.325 kWh με μηνιαίο κόστος 29,99 ευρώ, ενώ υπάρχουν επιλογές μέχρι και τις 2.700 kWh με αντίστοιχα αυξανόμενη χρέωση (π.χ. 54,99 ευρώ/μήνα). Η κατηγορία Medium καλύπτει μεσαία νοικοκυριά με καταναλώσεις από 3.550 έως 6.000 kWh και κόστος από 69,99 έως 139,99 ευρώ/μήνα. Τέλος, η κατηγορία Large περιλαμβάνει πακέτα για υψηλές καταναλώσεις από 11.000 έως 20.200 kWh, με σταθερές μηνιαίες χρεώσεις από 274,99 έως 499,99 ευρώ.

Τι γίνεται σε περίπτωση υπέρβασης της κατανάλωσης

Η Protergia διευκρινίζει ότι σε περίπτωση υπέρβασης της ετήσιας κατανάλωσης έως και 5% πάνω από το όριο του επιλεγμένου πακέτου, δεν επιβάλλεται καμία πρόσθετη χρέωση. Για παράδειγμα, εάν ο πελάτης έχει επιλέξει το πακέτο Medium των 6.000 kWh, μπορεί να καταναλώσει έως και 6.300 kWh χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Επιπλέον, ο πελάτης έχει στη διάθεσή του δωρεάν εργαλείο παρακολούθησης της κατανάλωσης, με δυνατότητα συμβουλευτικής υποστήριξης από την εταιρεία για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του νοικοκυριού ή της επιχείρησής του.

Το προϊόν «Picasso» είναι σχεδιασμένο ώστε να καλύψει και τις ανάγκες των μικρών επαγγελματικών πελατών, όπως φροντιστήρια ή καταστήματα, οι οποίοι συνήθως διαχειρίζονται ενιαία την κατανάλωση για επαγγελματικούς και οικιακούς χώρους. Όπως σημειώθηκε κατά την παρουσίαση, η Protergia επέλεξε να μην κάνει διαχωρισμούς μεταξύ των πελατών της, προσφέροντας τις ίδιες σταθερές επιλογές τόσο στα νοικοκυριά όσο και στις μικρές επιχειρήσεις.