Αύξηση 14% στον Καθαρό Κύκλο Εργασιών, φτάνοντας στα 324,6 εκατ. ευρώ και 20% στα Κέρδη προ Φόρων, φτάνοντας στα 5,8 εκατ. ευρώ, παρουσίασε το 2024 η Imperial Brands Hellas.
Σύμφωνα με την εταιρεία, κεντρικός πυλώνας αυτής της θετικής πορείας υπήρξε η κατηγορία των Προϊόντων Νέας Γενιάς, η οποία παρουσίασε εντυπωσιακή δυναμική. Όπως τόνισε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Νίκος Νικηφορίδης «τα αποτελέσματα του 2024 επιβεβαιώνουν τη σταθερή πορεία ανάπτυξης της Imperial Brands Hellas και τη δυναμική του χαρτοφυλακίου μας, τόσο στα Προϊόντα Νέας Γενιάς όσο και στα Παραδοσιακά Καπνικά Προϊόντα. Η στρατηγική μας εστίαση στην καινοτομία και στις επενδύσεις έχει αποδώσει καρπούς, ενισχύοντας την παρουσία μας στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, συμβάλλουμε ουσιαστικά στην εθνική οικονομία με το συνολικό ποσό των αναλογούντων φόρων να αγγίζει τα 317 εκατομμύρια ευρώ, ενώ συνεχίζουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας ενισχύοντας περαιτέρω τη δύναμή μας έναντι της προηγούμενης χρονιάς».
Τα Προϊόντα Νέας Γενιάς
Ειδικότερα, τα Προϊόντα Νέας Γενιάς συμμετείχαν στον Καθαρό Κύκλο Εργασιών με ποσοστό 43% έναντι 34% κατά την προηγούμενη οικονομική χρήση και τη συνεχή ενίσχυση του Χαρτοφυλακίου τόσο στα Ηλεκτρονικά Τσιγάρα όσο και στα Θερμαινόμενα. Ταυτόχρονα, η κατηγορία των Καπνικών Προϊόντων διατήρησε τη δυναμική της ενίσχυσαν περαιτέρω τη θέση της εταιρείας στην αγορά. Σε στρατηγικό επίπεδο, η εταιρεία συνέχισε να επενδύει δυναμικά σε προγράμματα επικοινωνίας ενδυναμώνοντας τα εμπορικά της σήματα αλλά και ενισχύοντας για μία ακόμη χρονιά το Δίκτυο Συνεργατών της. Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στην κατηγορία των καπνικών ανήλθε στο 11,2%, στα ηλεκτρονικά τσιγάρα στο 43,2% και στα θερμαινόμενα προϊόντα στο 3,6%.