Αυξημένος κατά 26,5 % ήταν ο κύκλος εργασιών της βιομηχανίας γάλακτος Κρι-Κρι το πρώτο τρίμηνο του 2025, στα 66,38 εκατ. ευρώ, έναντι 52,48 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2024. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 10,49 εκατ. ευρώ έναντι 9,86 εκατ. ευρώ το 2024. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 8,98 εκατ. ευρώ έναντι 8,72 εκατ. ευρώ το 2024. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 7,25 εκατ. ευρώ έναντι 6,82 εκατ. ευρώ το 2024.
Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 25,4% σε αξία και 24,2% σε όγκο. Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις συνεχίζουν να παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη +38,8%, ξεπερνώντας τα 40 εκατ. ευρώ. Πλέον, προσεγγίζουν το 70% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Η σημαντική ώθηση έρχεται από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου [+54%] και της Ιταλίας [+18%].
Η στροφή στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας
Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 18,3 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 3,5% σε αξία. Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα. Πλέον, το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας φτάνει το 37,5% σε όγκο, προκαλώντας ισχυρή πίεση στα μερίδια των επώνυμων γιαουρτιών. Τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ απώλεσαν μερίδιο 2,4 ποσοστιαίες μονάδες, με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 13,4%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία Circana σε αξία, Ιαν.-Μαρ. 2025].
Στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις εσωτερικού διαμορφώθηκαν σε 3,92 εκατ. ευρώ έναντι 3,66 εκατ. ευρώ της προηγούμενης αντίστοιχης περιόδου (αύξηση 6,9%).
Τριετές επενδυτικό σχέδιο
Αναφορικά με την επενδυτική δραστηριότητα, η ΚΡΙ-ΚΡΙ έχει ήδη ξεκινήσει να υλοποιεί το τριετές επενδυτικό σχέδιο της “Greek yogurt dynamo”, συνολικού προϋπολογισμού 52,2 εκατ. ευρώ το οποίο έχει υποβληθεί προς ένταξη στις διατάξεις του Ν.4864/2021, ως Στρατηγική Επένδυση. Το έργο αφορά στην αύξηση/επέκταση της δυναμικότητας στα προϊόντα γιαουρτιού και παγωτού μέσω του εκσυγχρονισμού και της αναβάθμισης της μεταποιητικής διαδικασίας, με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Στο α’ τρίμηνο 2025, πραγματοποιήθηκαν αγορές παγίων ύψους περίπου 4,5 εκατ. ευρώ. Συνολικά, για τη χρήση 2025, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις ύψους 21 εκατ. ευρώ – 25 εκατ. ευρώ.