Skip to main content

Κ. Νεμπής – OTE: «Στόχος μας να ξεπεράσουμε τις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής»

COSMOTE & TELEKOM ενώνουν τις δυνάμεις τους - Sponsored content

Η μετάβαση της COSMOTE σε μία νέα εποχή, ανακοινώθηκε  πρόσφατα από στελέχη της εταιρείας. Η νέα αυτή «σελίδα» έχει όνομα  COSMOTE TELEKOM και πρόκειται για μια νέα εμπορική μάρκα – αποτέλεσμα της ένωσης δυνάμεων  δύο  ισχυρών ονομάτων στον χώρο των τηλεπικοινωνιών: της COSMOTE και της παγκοσμίως αναγνωρίσιμης TELEKOM.

Η ένωση δυνάμεων των δύο brands δεν περιορίζεται στην αλλαγή επωνυμίας. Εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική στόχευση για αξιοποίηση της διεθνούς εμπειρίας και τεχνογνωσίας της TELEKOM.

O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής

Όπως επισημαίνει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, η κίνηση αυτή, ανοίγει τον δρόμο για την επίτευξη  πιο φιλόδοξων στόχων. «Η στρατηγική απόφαση για ένωση των δύο brands σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων. Μέσα από την COSMOTE TELEKOM, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της TELEKOM και να υιοθετήσουμε προηγμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας. Στόχος μας δεν είναι μόνο να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, αλλά να τις ξεπεράσουμε.»

Αξίζει να σημειωθεί ότι Η TELEKOM είναι ένας από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με πάνω από 261 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, περίπου 200.000 εργαζομένους σε όλον τον κόσμο και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Ιδιαίτερα ισχυρή είναι η παρουσία της στις ΗΠΑ με την T-Mobile US, ενώ καταγράφει δυναμικές επιδόσεις στις χώρες της Ευρώπης όπου δραστηριοποιείται. Παράλληλα, η TELEKOM, αποτελεί την κορυφαία μάρκα στις τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως και μία από τις κορυφαίες στον κόσμο ανεξαρτήτως κλάδου

Η ένωση δυνάμεων με την TELEKOM, έρχεται να προσδώσει έναν διεθνή χαρακτήρα στην COSMOTE, με την εταιρεία να φιλοδοξεί να ενισχύσει την παρουσία της, όχι μόνο στην ελληνική αγορά, αλλά και στο ευρωπαϊκό οικοσύστημα τεχνολογίας και καινοτομίας.

Ο κ. Νεμπής, τονίζοντας τη σημασία του διεθνούς προσανατολισμού για την εταιρεία, ανέφερε: «Επενδύοντας στο παγκόσμιο brand TELEKOM, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού Ομίλου, με κυρίαρχη παρουσία στην Αμερική και την Ευρώπη, με μεγάλη δύναμη και οικονομίες κλίμακας. Παράλληλα, αποκτάμε διεθνές αποτύπωμα που δημιουργεί πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, αλλά και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, και μας διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό.».

Η ενσωμάτωση του ονόματος TELEKOM στη νέα εμπορική ταυτότητα συνοδεύεται από την αξιοποίηση του χαρακτηριστικού χρώματος Magenta, σήμα κατατεθέν του παγκόσμιου κολοσσού, το οποίο πλέον εντάσσεται και στην ελληνική αγορά.

H Λιάνα Μόσχου – Marketing Communications Strategy Director Ομίλου ΟΤΕ & ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης – Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ

Νέα εμπορική μάρκα, νέα υπογραφή

Το νέο εμπορικό σήμα πλαισιώνεται από το tagline «Συνδέουμε τον κόσμο σου», μια φράση που αποτυπώνει την πρόθεση της εταιρείας να λειτουργήσει ως γέφυρα μεταξύ ανθρώπων, τεχνολογίας και δυνατοτήτων του αύριο.

«Οι συνδέσεις είναι στο DNA μας. Με τις υποδομές μας FTTH και 5G, δημιουργούμε μια συνδεδεμένη Ελλάδα και φέρνουμε τους ανθρώπους πιο κοντά. Με τις προηγμένες λύσεις τεχνολογίας που προσφέρουμε, συνδέουμε τους πελάτες μας με τον ψηφιακό κόσμο και τις ευκαιρίες που προσφέρει. Με τις υπηρεσίες μας, συνδέουμε τα θέλω των πελατών μας με τις πραγματικές ανάγκες της καθημερινότητας. Με το σύνολο των δράσεών μας, συνδέουμε τη χώρα, την κοινωνία και την επιχειρηματικότητα, με το μέλλον. Αυτό ακριβώς έρχεται να αποτυπώσει το νέο μας tagline, “Συνδέουμε τον κόσμο σου”. Απευθυνόμαστε σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε πελάτη ξεχωριστά, με την υπόσχεση να του προσφέρουμε ακόμα πιο ισχυρές συνδέσεις, που θα τον φέρουν πιο κοντά σε όποιον ή ό,τι έχει σημασία για εκείνον. Να είμαστε δίπλα του, για να συνδέσουμε τον κόσμο του, όποιος κι αν είναι αυτός.», σχολίασε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.

Η νέα υπογραφή ευθυγραμμίζεται με το παγκόσμιο brand claim της TELEKOM, “Connecting your world”. Επίσης, συνδέεται άμεσα με το νέο όραμα της εταιρείας να εξελιχθεί από κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα σήμερα, στον κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη.

Η ένωση δυνάμεων των δύο μαρκών και η υπογραφή της COSMOTE TELEKOM «Συνδέουμε τον κόσμο σου», παρουσιάζεται στο τηλεοπτικό της spot. Η τηλεοπτική καμπάνια αξιοποιεί αληθινές ιστορίες για να αναδείξει τη δύναμη της σύνδεσης και της συλλογικής προόδου.