Περισσότερους από 3.000 εμπόρους πανελλαδικά περιλαμβάνει το δίκτυο της Klarna στην Ελλάδα η οποία συμπληρώνει δύο χρόνια παρουσίας στη χώρα μας.
Γεγονός που, όπως τονίζει η εταιρεία, αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη τάση των Ελλήνων καταναλωτών να απομακρύνονται ολοένα και περισσότερο από τις παραδοσιακές επιλογές πίστωσης και να επιλέγουν υπηρεσίες BNPL για πληρωμές με άτοκες δόσεις. Μέσα στα δύο χρόνια δραστηριοποίησης της Κlarna στην ελληνική αγορά το δίκτυο συνεργατών της αυξήθηκε κατά 150% ετησίως, καλύπτοντας την ανάγκη καταναλωτών και επιχειρήσεων για ευέλικτες επιλογές πληρωμών. Η εταιρεία αριθμεί σημαντικά ελληνικά brands, όπως Skroutz, Hondos Center, You.gr, Intersport, και διεθνή brands όπως Airbnb, Shein, Yoox, ASOS, Armani και πολλά άλλα.
Όπως δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Head of Klarna Greece, «η επέκταση της Klarna στην Ελλάδα υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους καταναλωτές μία καινοτόμα, απρόσκοπτη εμπειρία αγορών. Βλέπουμε εξαιρετικό ενθουσιασμό τόσο από τους Έλληνες εμπόρους όσο και από τους καταναλωτές για τις ευέλικτες επιλογές πληρωμών της Klarna, οι οποίες συμβάλλουν στην ανάπτυξη των συνεργατών μας και την ενίσχυση των σχέσεων που διατηρούν με τους πελάτες τους». Με την επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες των εμπόρων να αυξάνεται κατά 300% ετησίως από την εφαρμογή της Klarna, η οποία μετρά περισσότερους από 135.000 ενεργούς χρήστες μηνιαίως, η παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα επεκτείνεται ραγδαία, καθιστώντας την κορυφαίο συνεργάτη για τις καθημερινές δαπάνες των καταναλωτών στην Ελλάδα. Πέρα από τη σταθερή ανάπτυξη σε βασικές κατηγορίες όπως Μόδα, Σπίτι & Κήπος, Ηλεκτρονικά και Υγεία & Ομορφιά, η Klarna έχει επεκταθεί σε νέους τομείς, σημειώνοντας ετησίως αξιοσημείωτη πρόοδο σε στρατηγικούς κλάδους Digital & Education Services: +477% ανάπτυξη, Food & Beverage: +210% ανάπτυξη, Travel & Ticketing Services: +111% ανάπτυξη. Αναφορικά με τις προοπτικές η εταιρεία τονίζει ότι στόχο έχει να επεκτείνει περαιτέρω το δίκτυο των εμπόρων συνεργατών της στην Ελλάδα και να διευρύνει την παρουσία της σε ακόμη περισσότερους τομείς. Βασική επιδίωξη είναι οι ευέλικτες επιλογές πληρωμών της να αποτελούν ουσιώδες μέρος της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα.