Skip to main content

Δ. Ματεμτζής (Intrafashion) στο Naftemporiki TV: Διεύρυνση της παρουσίας στην ελληνική αγορά με τα brands «Terranova» και «Calliope»

«Τα brands «Terranova» και «Calliope» διευρύνουν και το λιανεμπορικό αποτύπωμα της εταιρείας ως προς τους καταναλωτές που ξεφεύγουν από το γκρουπ των γυναικών»

Συνέντευξη στην εκπομπή «In Business» του Naftemporiki TV με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο παραχώρησε ο Δημήτρης Ματεμτζής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Intrafashion Group μίλησε για την ανάπτυξη της εταιρείας Intrafashion, που 3 χρόνια τώρα παρουσιάζει ανοδική πορεία.

Ο κ. Ματεμτζής σημείωσε ότι «για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας τα δημοσιευμένα στοιχεία δείχνουν την υπέρβαση των 40 εκατ., σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, μια αύξηση 12,5-13% και το πλάνο μας είναι διψήφια ανάπτυξη και για το 2024. Κάτι που βέβαια επιβεβαιώνεται με το κλείσιμο του πρώτου πεντάμηνου, όπου η εταιρεία έχει ξεπεράσει το + 20% σε σχέση με το 23».

Οι τρεις λόγοι της ανάπτυξης

Και προσθέτει: «Αν προσπαθούσαμε να δώσουμε τους λόγους για αυτή την ανάπτυξη, θα μπορούσαμε να το συνοψίσουμε σε τρία πράγματα. Πρώτον είναι σε ό,τι έχει να κάνει με την ίδια την τάση της αγοράς, η οποία θέλει όλο και περισσότερο πιο εκλογικευμένες τιμολογιακά προτάσεις υψηλής ποιότητας και αυτή είναι και η πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας, σε σχέση με την προϊοντική της ανάπτυξη. Ο δεύτερος πυλώνας σίγουρα αφορά την επέκταση της εταιρείας σε σημεία πώλησης, προκειμένου να είναι πιο προσιτή στην ελληνίδα καταναλώτρια. Ήδη, έχουμε φτάσει τα 120 σημεία πώλησης στην ελληνική αγορά, μετά από δυο τρία χρόνια, συνεχούς ανάπτυξης. Το τρίτο κομμάτι έχει να κάνει με την διαρκή επένδυση και ανάπτυξη σε αυτό που λέμε ανθρώπινο κεφάλαιο».

Για τη νέα αυτή στρατηγική συνεργασία με τον διεθνώς αναγνωρισμένο ιταλικό Όμιλο Teddy για τα brands “Terranova” και “Calliope”, όποιος αριθμεί πάνω από 1.000 καταστήματα σε όλο τον κόσμο ο κ. Ματεμτζής ανέφερε ότι «ήταν περισσότερο μιας λογικής και μιας στρατηγικής ανάπτυξης έξω από τον καθαρά γυναικείο κλάδο. Τα brands “Terranova” και “Calliope”, είναι καταστήματα τα οποία έχουν συλλογές γυναικείες, αντρικές και παιδικές, άρα είναι στην πραγματικότητα ένας προορισμός για τις αγορές μιας οικογένειας κι αν θέλετε διευρύνουν και το λιανεμπορικό αποτύπωμα της εταιρείας ως προς τους καταναλωτές που ξεφεύγουν από το γκρουπ των γυναικών».

Σε σχέση με τις προκλήσεις της εποχής ο κ. Ματεμτζής σχολίασε ότι «η εξέλιξη του κόστους του χρήματος είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι, το οποίο επηρεάζει και την τρέχουσα πραγματικότητα και του ανταγωνισμού μας και την δική μας και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Άρα, το κομμάτι του κόστους του χρήματος και η άνοδος των επιτοκίων είναι μια πραγματική απειλή, όπως επίσης και γεωπολιτικές εξελίξεις που δημιουργούν μια αίσθηση αβεβαιότητας στην αγορά».