Skip to main content

Ν. Χατζηδάκης στο Naftemporiki TV: «Στόχος να βοηθήσουμε εμπόρους που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο»

Ο συνιδριτής και τεχνικός διευθυντής της AFTERSALESPRO, στο κανάλι της Ναυτεμπορικής

Για το πως ξεκίνησε η start-up AFTERSALESPRO -το πρωτοπόρο σύστημα δημιουργίας, διαχείρισης και παρακολούθησης των αποστολών- μίλησε ο συνιδριτής και τεχνικός διευθυντής, Νικόλας Χατζηδάκης, στην εκπομπή «In Business» με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο στο κανάλι της Ναυτεμπορικής.

«Στόχος να βοηθήσουμε τους εμπόρους που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο»

Με εμπειρία στο e-commerce και έχοντας δει ποια είναι τα γκρίζα σημεία πάνω στην όλη διαδικασία και ποια είναι τα δύσκολα σημεία ο κ. Χατζηδάκης, αναφερθείς στο πώς ξεκίνησε η start-up δήλωσε ότι «Ξεκινήσαμε το 2018 όταν το e-commerce δεν είχε αναπτυχθεί τόσο πολύ και δεν είχε πάρει αυτό το boost που πήρε με τον covid. Εκεί είδαμε ότι ενώ είχαμε πάρα πολλά εργαλεία που βοηθούσαν τις επιχειρήσεις στο κομμάτι του marketing και σε διάφορα κομμάτια διαφήμισης, δεν υπήρχαν πολλές λύσεις ώστε να βοηθήσουν στο operation του eShop. Εκεί βρήκαμε το κενό και φτιάξαμε την λύση της AFTERSALESPRO, με στόχο να βοηθήσουμε τους εμπόρους που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες της αποστολής των δεμάτων τους».

«Με το δικό μας λογισμικό ο έμπορος μπορεί να προετοιμάσει ταχύτερα»

Ως προς το πώς επιτυγχάνεται αυτό εξήγησε ότι «μέσα απ’ τη δικιά μας την λύση ο έμπορος μπορεί να δει που βρίσκονται όλες οι παραγγελίες και σε ποιο status βρίσκονται. Μπορείς επίσης να δεις ποιες αποστολές έχουν πρόβλημα στην παράδοση τους. Οπότε εκεί ερχόμαστε και δίνουμε την ευκαιρία στον έμπορο να επικοινωνήσει με τους πελάτες, ώστε να μπορέσει να τις παραδώσει. Διασυνδεόμαστε στα συστήματα που έχει το κάθε κατάστημα. Η δικιά μας η λύση διασυνδέεται με όλες τις πλατφόρμες e-commerce της ελληνικής αγοράς και δίνουμε την δυνατότητα στον έμπορο να συνεργαστεί με πάνω από 35 εταιρείες courier στην Ελλάδα, την Κύπρο και όλο τον κόσμο. Με το δικό μας λογισμικό ο έμπορος μπορεί να προετοιμάσει ταχύτερα και τις αποστολές και να διαλέξει και ποια είναι η καταλληλότερη εταιρία courier, ανάλογα με το που βρίσκομαι, ποσό γρήγορα θέλω να παραλάβω, το σύστημα είναι ακόμα σε θέση και να προτείνει ποια είναι η καταλληλότερη εταιρία courier για την κάθε παραγγελία…»

«Βγάζουμε και καινούριες λύσεις οι οποίες πιστεύουμε θα έχουν πάρα πολύ καλό αντίκτυπο στους επιχειρηματίες»

Τέλος ο κ. Χατζηδάκης σε σχέση με τα μελλοντικά τους σχέδια σημείωσε ότι «Αυτή τη στιγμή έχουμε διασυνδεθεί με πάνω από 1000 ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα και παραμένουμε στην χώρα και θέλουμε να αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο. Βγάζουμε και καινούριες λύσεις οι οποίες πιστεύουμε θα έχουν πάρα πολύ καλό αντίκτυπο στους επιχειρηματίες. Σίγουρα τα πλάνα μας είναι να βγούμε και στο εξωτερικό. Κοιτάμε ήδη τα πρώτα βήματα στα Βαλκάνια αλλά συνεχίζουμε να δίνουμε και αρκετή προσοχή στην ελληνική αγορά πιστεύουμε ότι θα αναπτυχθεί περισσότερο τα επόμενα χρόνια».