Skip to main content

Λ. Τυρεκίδης στο Naftemporiki TV: «Ο χώρος της μόδας είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικός, δεν είναι εύκολος»

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Aristocracy London, στο κανάλι της Ναυτεμπορικής

Για τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες, που όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου», μίλησε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Aristocracy London, Λάζαρος Τυρεκίδης, στην εκπομπή «Ιn Business» με την Μαρία Σμιλίδου, στο κανάλι της Ναυτεμπορικής.

Το Aristocracy London, είναι ένας βρετανικός οίκος ανδρικής ένδυσης με σφραγίδα ελληνική, ο οποίος ξεκίνησε το 2018, μέσα στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας και μετά το Brexit.

Το «πάθος» του κ. Τυρεκίδη, με καταγωγή από το Κιλκίς, να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά στη Μεγάλη Βρετανία, πήρε μορφή μέσα από την προσωπική του ανάγκη και διάθεση να φοράει πάντα ένα 3 piece κοστούμι.

Ο κ. Τυρεκίδης αναφερόμενος στην παρουσία του στον χώρο της μόδας ανέφερε «θεώρησα ότι υπήρχε μια στροφή στην κοινωνία και ένα κενό, ένα ενδιαφέρον και μπορώ να δώσω παραπάνω στο κομμάτι αυτό της μόδας. Ακούγεται εύκολο αλλά δεν είναι», τονίζοντας ότι «είναι ένας χώρος πάρα πολύ ανταγωνιστικός».

Αναφορικά με το πώς ξεκίνησε, ο κ. Τυρεκίδης είπε «Ξεκίνησε σαν μια ιδέα, ένα όραμα και ξεκίνησε από δικά μου ίδια κεφάλαια. Όλα τα χρόνια που δούλευα, είχα κάποιες καλές θέσεις σε εταιρείες και αποφάσισα να επενδύσω τις αποταμιεύσεις μου στην ιδέα μου, το πίστεψα πολύ και έτσι ξεκίνησα. Ήταν μια μεγάλη πρόκληση και επειδή μου αρέσουν οι προκλήσεις είπα να το προχωρήσω».

Παράλληλα αναφορικά με την επιχείρηση, δήλωσε «Μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας του Aristocracy London, που δεν ήταν όλα εύκολα, αυτή τη στιγμή η εταιρεία κάνει τζίρους που ξεπερνούν τα 1,2 εκατ. λίρες και μέσα στην επόμενη 2ετία θέλουμε να επεκταθούμε γεωγραφικά σε άλλους 4 προορισμούς στη Βρετανία ώστε να γίνουμε και θα γίνουμε το νούμερο 1 brand της Βρετανίας».

«Αυτή τη στιγμή είμαστε σε μια πάρα πολύ καλή θέση, όσον αφορά το μερίδιο πίτας της αγοράς και τον τρίτο χρόνο να επεκταθούμε σε άλλες χώρες», υπογράμμισε.

Με 250.000 γάμους κάθε χρόνο στην Αγγλία και μια αγορά 5δις λιρών τζίρο ετησίως, ο κ. Τυρεκίδης πρόσθεσε «επενδύσαμε στο concept ότι δημιουργούμε περιορισμένης έκδοσης -limited edition κουστούμια τα οποία θα σε κάνουν να «φανείς – stand out» είτε είναι γάμος, είτε είναι επίσημο event. Ένα 70-80% του πελατολογίου μας αφορούν σε γάμους…».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Flagship Showroom της εταιρείας Aristocracy London με τα 3 χρυσά London Design Awards αποτελεί το καμάρι του κ. Τυρεκίδη και προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες που θέλουν ένα καλοφτιαγμένο κοστούμι για κάθε περίπτωση.