Skip to main content

Henkel: Ισχυρή ανάπτυξη οργανικών πωλήσεων και σημαντική βελτίωση κερδών το 2023

Οι εκτιμήσεις της εταιρείας για το 2024

Iσχυρές ήταν οι επιχειρηματικές επιδόσεις το 2023, για την Henkel καθώς παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη οργανικών πωλήσεων και σημαντική βελτίωση κερδών.

Την ίδια στιγμή, στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει την κερδοφόρα ανάπτυξή της το 2024. Η εταιρεία αναμένει οργανική αύξηση των πωλήσεων από 2,0% έως 4,0%, περιθώριο EBIT από 12,0% έως 13,5% και αυξημένα κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS)  κατά 5% έως 20% (σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες).

Τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2023

-Πωλήσεις 21.5 δισ. ευρώ και πολύ ισχυρή οργανική ανάπτυξη 4,2%.

-Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT)* έφτασαν τα 2,6 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 10,2%.

-Το περιθώριο EBIT διαμορφώθηκε στο 11,9%, παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 150 μονάδες βάσης.

-Τα κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS) εμφάνισαν αύξηση 20% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες και ανήλθαν στα 4,35 ευρώ.

-Κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPSήταν σημαντικά υψηλότερα, στα 4,35 ευρώ, ποσοστό αυξημένο κατά 20,0% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες

-Οι διαθέσιμες ταμειακές ροές έφτασαν σε νέο υψηλό επίπεδο 2,6 δισ. ευρώ

-Το προτεινόμενο μέρισμα ανά προνομιούχο μετοχή, είναι τα 1,85 ευρώ

 Εντωμεταξύ η εταιρεία συνεχίζει εντατικά την προώθηση της υλοποίησης του προγράμματος στρατηγικής ανάπτυξής.

Αναλυτικά:

-Consumer Brands: Η συγχώνευση προχωρά ταχύτερα από το προγραμματισμένο

-Adhesive Technologies: Νέος οργανισμός με ακόμα μεγαλύτερη αφοσίωση στον πελάτη

-Ενισχύθηκαν και οι δύο επιχειρηματικές μονάδες με στοχευμένες εξαγορές

-Προώθηση της βιωσιμότητας σε βασικούς τομείς

«Παρά το διαρκώς απαιτητικό περιβάλλον της αγοράς, προωθήσαμε με συνέπεια τη στρατηγική ανάπτυξής μας το 2023 και μάλιστα επιταχύναμε την εφαρμογή της. Προσφέραμε πολύ ισχυρή οργανική ανάπτυξη πωλήσεων και βελτιώσαμε σημαντικά την κερδοφορία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υπερβούμε τις προοπτικές και προβλέψεις που είχαν τεθεί στην αρχή του έτους. Αυτή η επιτυχημένη εξέλιξη οδηγήθηκε τόσο από την επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών (Adhesive Technologies) όσο και από τη μονάδα Consumer Brands», δήλωσε ο CEO της Henkel, Carsten Knobel.