Skip to main content

Japan Tobacco: Υψηλές οι οικονομικές επιδόσεις του ομίλου για το 2023

EPA/FRANCK ROBICHON
EPA/FRANCK ROBICHON

'Έμφαση στα νέα προϊόντα το 2024

Εφαλτήριο αποτελούν για τον όμιλο Japan Tobacco Inc. οι οικονομικές επιδόσεις του 2023 για περαιτέρω ώθηση για το 2024, με έμφαση στα νέα προϊόντα.

Σύμφωνα με την εταιρεία οι οικονομικοί δείκτες του 2023 κινήθηκαν σε υψηλά επίπεδα σε παγκόσμια βάση και παρά τις διεθνείς προκλήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά ποσοστό (6,9%) στα 2.841,10δισεκατομμύρια ιαπωνικά γιεν (17,4 εκατ. ευρώ) ενώ τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες αποτυπώνουν αύξηση κατά 5,2% στα 765,7 δισεκατομμύρια ιαπωνικά γιεν (4,7 εκατ. ευρώ).

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 2,9% στα 672,4 δισεκατομμύρια ιαπωνικά γιεν (4,1 εκατ. ευρώ).

Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου η JapanTobacco International που διαθέτει τις μάρκες Winston και Camel, ανακοίνωσε ότι αύξησε το 2023 την πώληση του συνολικού όγκου συμβατικών τσιγάρων κατά 2,3%.

Η JTI παρασκεύασε και διέθεσε στις διεθνείς αγορές περισσότερα από 531 δισ. τσιγάρα το 2023, αυξάνοντας σημαντικά τους όγκους στην κατηγορία αυτή.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις για το 2024 αναμένεται περαιτέρω ώθηση στα έσοδα κατά 6,2% στα 3.016 δισεκατομμύρια ιαπωνικά γιεν, ενώ υπολογίζεται ότι τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες θα σταθεροποιηθούν τη φετινή χρονιά στα 728 δισεκατομμύρια ιαπωνικά γιεν.

Ο όμιλος JT εντάσσει στο επίκεντρο του επιχειρηματικού του σχεδίου για τη διετία 2024-2026 τις επενδύσεις στην κατηγορία των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού, ενίσχυση της χρηματοδότησης για επέκτασης της επωνυμίας που διαθέτει τόσο όσον αφορά στο μερίδιο της κατηγορίας όσο και το γεωγραφικό αποτύπωμα.

Στην πράξη, κεντρικό στόχο του ομίλου αποτελεί να είναι το Ploom X διαθέσιμο σε περισσότερες από 40 αγορές έως το τέλος του 2026.

Ήδη ο όμιλος διεύρυνε τη γεωγραφική εμβέλεια του προϊόντος, καθιστώντας το διαθέσιμο σε ενήλικες καταναλωτές σε 13 αγορές στο τέλος του 2023,συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας στην οποία λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο 2023.

Ο κ. Masamichi Terabatake, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου JT σημείωσε πως «στον τομέα του καπνού εκτιμούμε ότι οι μάρκες μας θα συνεχίσουν να οδηγούν σε κέρδη με την αύξηση του μεριδίου αγοράς και των εσόδων.

Ωστόσο παράλληλα εστιάζουμε στην επένδυσή μας στα θερμαινόμενα προϊόντα καπνού με αιχμή του δόρατος το Ploom αναπτύσσοντας στρατηγική επέκτασης της γεωγραφικής του εμβέλειας.

Όλες οι επιχειρηματικές μας ενέργειες έχουν ενταχθεί στο πλαίσιο 25 νέων στόχων βιωσιμότητας, με βάση την Αξιολόγηση των θεμάτων ESG 2023 (JT Group Materiality Assessment) προκειμένου να εξελίξουμε περαιτέρω τη στρατηγική μας να καταστούμε μια πιο βιώσιμη επιχείρηση για την Κοινωνία στο σύνολό της».