Skip to main content

Οικογένεια Σεπετά: Καλωσορίζει τη στρατηγική επένδυση του SMERC, στην ΕΨΑ

Ανακοίνωση της οικογένειας Σεπετά (ΒΙΚΟΣ) για τις μετοχικές εξελίξεις στην ΕΨΑ

Ανακοίνωση εξέδωσε η οικογένεια Σεπετά (ΒΙΚΟΣ), η οποία κατέχει το 25% της ΕΨΑ, με αφορμή την απόκτηση πλειοψηφικού μεριδίου από το fund SMERC, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι θα διατηρήσει τη θέση της και θα παραμείνει στο επενδυτικό σχήμα.

Ειδικότερα, αναφέρεται ότι η οικογένεια Σεπετά «καλωσορίζει τη στρατηγική επένδυση του επενδυτικού ταμείου SMERC, στην ΕΨΑ. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί μια νέα – πιο ελπιδοφόρα μέρα για την ιστορική αυτή εταιρεία, στην ανάπτυξη της οποίας πάντα πιστεύαμε. Με σταθερή αυτή την πίστη, θα συνεχίσουμε να έχουμε αμείωτο το επενδυτικό μας ενδιαφέρον στην ΕΨΑ, θα διατηρήσουμε τη θέση μας και θα παραμείνουμε στο επενδυτικό σχήμα, προσηλωμένοι στις σταθερές αρχές και αξίες που μας συνοδεύουν διαχρονικά. Ο κλάδος χρειάζεται βιώσιμες εταιρείες που θα αναπτύσσονται, θα παρέχουν ποιοτικά προϊόντα και θα συμβάλλουν στην περιφερειακή ανάπτυξη της χώρας».

Υπενθυμίζεται ότι εχθές ανακοινώθηκε ότι το Επενδυτικό Ταμείο SMERemediumCap (SMERC) προχώρησε σε επένδυση στρατηγικής σημασίας στην ιστορική εταιρεία αναψυκτικών ΕΨΑ με στόχο τη δυναμική ανάπτυξή της στην εγχώρια και διεθνή αγορά.

Επίσης, ανακοινώθηκε ότι θα δρομολογηθεί μέσω επενδύσεων η αναβάθμιση των παραγωγικών δυνατοτήτων και των εγκαταστάσεων της εταιρείας, ενώ θα αναπτυχθούν νέα δίκτυα και προορισμοί πωλήσεων. Άμεση προτεραιότητα αποτελεί η συστηματική εμπορική αξιοποίηση του ονόματος της ΕΨΑ – ενός brand με μεγάλη αναγνωρισιμότητα, πιστότητα και αξιοπιστία στο καταναλωτικό κοινό και ευρύτερα στην ελληνική κοινωνία.

Σημειώνεται ότι η αγορά αναψυκτικών στην Ελλάδα προσεγγίζει τα 370 εκατ. ευρώ και αναπτύσσεται -σύμφωνα με εκτιμήσεις- περίπου κατά 5% ετησίως.

Η ΕΨΑ, εμβληματική ελληνική εταιρεία παραγωγής και διανομής αναψυκτικών υψηλής ποιότητας, ιδρύθηκε στην Αγριά του Βόλου το 1924. Για σχεδόν 100 χρόνια τα προϊόντα της συνδυάζουν την παράδοση με την ποιότητα, απολαμβάνοντας σταθερά την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ