Skip to main content

Intrafashion: «Πατρόν» ανάπτυξης με το σήμα Pink Woman

Αύξηση εσόδων άνω του 40% στο πρώτο τρίμηνο- Οχτώ νέα σημεία.

«Πατρόν» ανάπτυξης έχει δημιουργήσει ο όμιλος Intrafashion που δραστηριοποιείται στην αγορά της «γρήγορης μόδας» με το σήμα Pink Woman, καθώς  μετά τις επιδόσεις «ορόσημο» του 2022 συνεχίζει δυναμικά και φέτος προσβλέποντας σε έσοδα 40 εκατ. ευρώ.

Το «ντεμπούτο» της φετινής χρονιάς κινείται σε ακολουθία με τις στοχεύσεις της εταιρείας καθώς στο πρώτο τρίμηνο καταγράφηκε αύξηση εσόδων άνω του 40% , με τις προβλέψεις της διοίκησης να εκτιμούν ότι και φέτος θα επιτευχθεί ισχυρό διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης εσόδων της τάξεως του 12%, δίδοντας συνέχεια στην πολύ καλή πορεία που καταγράφηκε πέρυσι.

Προς αυτή τη κατεύθυνση η εταιρεία προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας οχτώ νέων σημείων στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, διευρύνοντας τη δυναμική του δικτύου της στα 110 καταστήματα. Οι πληροφορίες τοποθετούν το ύψος της επένδυσης για την ενίσχυση του δικτύου να προσεγγίζει το ένα εκατ. ευρώ.

Το  «Pink Woman» σε λιγότερο από τρία χρόνια μετά την εξαγορά του ομίλου από τον Δημήτρη Ματεμτζή, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλου του Intrafashion Group προχωρά δυναμικά διεκδικώντας με αξιώσεις σημαντικά μερίδια στην άκρως ανταγωνιστική αγορά της «γρήγορης μόδας» .

Είναι ενδεικτικό ότι το Pink Woman κατόρθωσε μέσα στην τριετία 2020-2022 να αντιστρέψει προβλήματα προηγούμενων ετών και να καταγράψει αύξηση πωλήσεων περί το 40%, σημαντική διεύρυνση μεριδίου καθώς και υψηλή λειτουργική κερδοφορία παρά τις ισχυρές προκλήσεις που προκάλεσε η πανδημία, ο πληθωρισμός και η ενεργειακή κρίση.

Ειδικά οι επιδόσεις της περσινής χρήσης, κατέστησαν το 2022 σε χρονιά ορόσημο για την εταιρεία καθώς καταγράφηκε αύξηση κύκλου εργασιών της τάξεως του 28% σε σχέση με το 2021 με το τζίρο να ανέρχεται σε 35,5 εκατ. ευρώ.Σε σχέση με τη προ covid 19 περίοδο η άνοδος στα έσοδα διαμορφώνεται στο 37,5%.

Σε όρους κερδοφορίας, ωστόσο, η ενεργειακή κρίση και η  στρατηγική απόφαση για πιο χρηστή διαχείριση στην κατεύθυνση του περιορισμού των επισφαλειών οδήγησε σε υποχώρηση μεγεθών.

Συγκεκριμένα, τα προ φόρων κέρδη μειώθηκαν κατά 31,9% στα 2,54 εκατ. ευρώ και η καθαρή κερδοφορία υποχώρησε κατά 38% σε 2,2 εκατ. ευρώ. Όπως επισημαίνει η διοίκηση η εικόνα των κερδών ήταν  αποτέλεσμα μιας σειράς παραγόντων όπως: α) Οι αυξημένες ενισχύσεις λόγω πανδημίας που έλαβε η εταιρεία το 2021 (1,12 εκατ. ευρώ) έναντι αυτών του 2022 (273 χιλ. ευρώ) και δημιούργησαν μία ad-hoc αρνητική διαφορά 850 χιλ. ευρώ περίπου. β) Η μεγάλη αύξηση του ενεργειακού κόστους, που επηρέασε τα κόστη παραγωγής και μεταφοράς των προϊόντων, καθώς και τα κόστη λειτουργίας του δικτύου καταστημάτων. γ) Η απόφαση της διοίκησης για αυξημένη πρόβλεψη υποτίμησης αποθεμάτων, στο πλαίσιο μιας πιο συντηρητικής και ασφαλούς στρατηγικής διαχείρισης. Επιπρόσθετα, παρουσιάστηκε αύξηση του ποσοστού εξόδων διοίκησης και διάθεσης επί των πωλήσεων από 28,6% σε 32,8%, ως αποτέλεσμα της σημαντικής ανάπτυξης και αναδιάρθρωσης του δικτύου καταστημάτων, με προτεραιότητα και επικέντρωση σε νέα εταιρικά καταστήματα. Αποτέλεσμα της πολιτικής επέκτασης των εταιρικών καταστημάτων είναι η αύξηση του μεριδίου τους επί των συνολικών πωλήσεων, από 28,1% το 2021 σε 36,4% το 2022. Η καθαρή θέση της εταιρείας το 2022 διαμορφώθηκε στα 6,7 εκατ. ευρώ, ενώ η κεφαλαιακή διάρθρωση της εμφανίζεται βελτιωμένη, καθώς ο καθαρός δανεισμός διαμορφώθηκε σε 12,3% των ιδίων κεφαλαίων έναντι 14,4% πέρσι.Σημειώνεται ότι στις 31/12/2022, η εταιρεία εμφάνισε ταμειακά διαθέσιμα ύψους 4,43 εκατ. ευρώ.