Skip to main content

Αύξηση πωλήσεων κατά 19% και EBIT κατά 80% για τη Σαράντης στο Α’ Τρίμηνο 2023

Αναλυτικά κατά τη διάρκεια του Α’ τριμήνου 2023, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 18,65% και ανήλθαν σε 109,19 εκατ. ευρώ από € 92,02 εκ. που είχαν διαμορφωθεί κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Με σημαντική ανάπτυξη πωλήσεων και αξιοσημείωτη άνοδο λειτουργικής κερδοφορίας ξεκίνησε το 2023 για τον Όμιλο Σαράντη. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, το αποτέλεσμα αντικατοπτρίζει την επιτυχία των στρατηγικών αποφάσεων και πρωτοβουλιών καθώς και την αποτελεσματική αντιμετώπιση του απαιτητικού περιβάλλοντος λόγω υψηλού πληθωρισμού, εξισορροπώντας στρατηγικά τις ανατιμήσεις προϊόντων μας, τον όγκο πωλήσεων και την ανταγωνιστικότητά μας. Η διοίκηση της εισηγμένης εταιρείας επισημαίνει πως εφάρμοσε επιτυχώς τη διαδικασία εξορθολογισμού χαρτοφυλακίου και επωφελήθηκε από την έμφαση που έδωσε στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο των ιδιοπαραγόμενων προϊόντων. Επισημαίνεται πως αυτή η διαδικασία εξορθολογισμού του χαρτοφυλακίου διασφαλίζει ότι η εταιρεία κατανέμει πόρους σε προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας οδηγώντας σε αυξημένη κερδοφορία και πωλήσεις. Επίσης εφαρμόστηκαν προληπτικά μέτρα, όπως πρωτοβουλίες εξοικονόμησης κόστους και βελτιστοποιήσεις προκειμένου να μετριαστούν οι επιπτώσεις του πληθωρισμού και των διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας. Αυτές οι προσπάθειες μας επέτρεψαν στη Σαράντης να διατηρήσει την οικονομική της σταθερότητα και την ανταγωνιστικότητά της.

Αναλυτικά κατά τη διάρκεια του Α’ τριμήνου 2023, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 18,65% και ανήλθαν σε 109,19 εκατ. ευρώ από € 92,02 εκ. που είχαν διαμορφωθεί κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Οι πωλήσεις υποστηρίχθηκαν κυρίως από αύξηση στον όγκο πωλήσεων στις στρατηγικές προϊοντικές κατηγορίες του Ομίλου. Η Ελλάδα σημείωσε σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 10,2% φτάνοντας τα 35,20 εκατ. ευρώ κατά το Α’ τρίμηνο του 2023 συγκριτικά με €31,94 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2022, που υποστηρίχθηκε από ανάπτυξη στην αγορά της ευρείας διανομής καθώς και στο κανάλι εξαγωγών. Οι Θυγατρικές παρουσίασαν αξιοσημείωτη άνοδο πωλήσεων κατά 23,14% και διαμορφώθηκαν σε 73,98 εκατ.ευρώ από 60,08 εκατ. ευρώ το Α’ τρίμηνο του 2022. Η κερδοφορία του Ομίλου επωφελήθηκε από τη σταθεροποίηση που παρατηρήθηκε στο κόστος των πωληθέντων καθώς και από τις πρωτοβουλίες που είχαν αναληφθεί σε ολόκληρο τον Όμιλο για τον μετριασμό των πληθωριστικών πιέσεων. Κατά το Α’ τρίμηνο του 2023 τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA)αυξήθηκαν κατά 52,70%, στα 12,36 εκατ. ευρώ από € 8,10 εκ., και το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 11,32% από 8,80% το Α’ τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Τα Κέρδη Προ Φόρων και Τόκων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 80,35%φθάνοντας τα €8,81 εκ. έναντι €4,88 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2022 και το περιθώριο EBIT ανήλθε στο 8,07% το Α’ τρίμηνο του 2023 από 5,31% την αντίστοιχη περίοδο του 2022.