Skip to main content

Lidl Ελλάς: Εδραιώνει συνεργασίες με Έλληνες προμηθευτές για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων

Lidl hellas

Προτεραιότητά η προώθηση των ελληνικών προϊόντων τόσο στα ράφια των καταστημάτων της, αλλά και στο εξωτερικό

Την γκάμα των προϊόντων της διευρύνει Lidl Ελλάς μέσα από συνεργασίες με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές, με το 60% του τζίρου της να προέρχεται από τα δικά τους προϊόντα. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η στήριξη της εταιρείας στον ελληνικό παραγωγικό κλάδο είναι καίρια, καθώς προτεραιότητά της αποτελεί η προώθηση των ελληνικών προϊόντων, τόσο στα ράφια των καταστημάτων της, αλλά και στο εξωτερικό, ενθαρρύνοντας πρακτικές επιχειρηματικής εξωστρέφειας.

Από την Τετάρτη 22 έως την Παρασκευή 24 Μαρτίου, εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης μαζί με στελέχη της Lidl Ελλάς επισκέφθηκαν στρατηγικούς συνεργάτες της εταιρείας στην Κρήτη σε ένα βιωματικό ταξίδι. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στις εγκαταστάσεις των συνεργατών της Lidl Ελλάς, να απολαύσουν τα προϊόντα τους και τις ιδιαίτερες γεύσεις και τα αρώματα τoυ νησιού.

Το ταξίδι ξεκίνησε από τα Χανιά και την εταιρεία Agrocreta, όπου οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το ελληνικό αβοκάντο και τις ιδιαίτερες ποικιλίες του, αλλά και να περιηγηθούν στις καλλιεργήσιμες εκτάσεις του ιδιαίτερου αυτού καρπού και άλλων εσπεριδοειδών. Επόμενος σταθμός ήταν οι εγκαταστάσεις της Kreta Food, όπου συσκευάζεται το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο Π.Γ.Ε. Χανιά «Νώμα». Οι εκπρόσωποι των Μέσων ξεναγήθηκαν στους χώρους αποθήκευσης και συσκευασίας και ενημερώθηκαν σχετικά με τις προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας που τηρούνται καθόλη την παραγωγική διαδικασία. Τρίτος και τελευταίος σταθμός του ταξιδιού η αρτοποιία Τσατσάκης, όπου παρασκευάζονται μερικά από τα πιο εμβληματικά προϊόντα της κρητικής διατροφής, όπως παξιμάδια, κριθαροκουλουρίτσες και κριτσίνια, τα οποία διατίθενται στα καταστήματα της Lidl Ελλάς με την ιδιωτική ετικέτα «Χρυσός Μύλος» και «Νώμα».

«Η Κρήτη αποτελεί το αδιαμφισβήτητο λίκνο της μεσογειακής διατροφής. Εδώ η φιλοσοφία της ζωής είναι παντρεμένη με τη γη, τα αγαθά της οποίας έχουν εξέχουσα θέση στο οικογενειακό τραπέζι. Αυτά τα αγαθά, και πολλά άλλα από κάθε γωνιά της Ελλάδας, προσφέρουμε καθημερινά στους καταναλωτές μας χάρη στις μακροχρόνιες στρατηγικές συνεργασίες μας με τοπικούς παραγωγούς και προμηθευτές» δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς. «Αναπτυσσόμαστε μαζί τους, προωθούμε και ενισχύουμε την προοπτική τους όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και πέρα από τα σύνορα, σε 30 χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η Lidl, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ» πρόσθεσε.