Ξεκινούν από αύριο Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου, οι αιτήσεις στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ που αφορά τον ψηφιακό μετασχηματισμό μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Με ανάρτησή του στο Twitter, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου επισημαίνει ότι:
«Με σχέδιο ξεκινά η υποβολή αιτήσεων από μικρομεσαίες επιχειρήσεις για χρηματοδότηση δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού προϋπολογισμού 300 εκατ. Euro που εντάσσεται στο νέο Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα» του νέου ΕΣΠΑ 2021 – 2027».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












