Skip to main content

Ικανοποίηση πελάτη: Πρωτιά για την Allianz Ελλάδος

Από την έντυπη έκδοση 

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Allianz Ελλάδος κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, πετυχαίνοντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

Όπως σημειώνει η εταιρεία, ο Δείκτης NPS αποτελεί διεθνώς ένα από τα πιο αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη.