Για τις 23 Δεκεμβρίου προγραμματίστηκε εκ νέου η γενική συνέλευση των μετόχων της ΕΥΔΑΠ, κατόπιν της σημερινής ματαίωσής της.
Αποκλειστικό θέμα συζήτησης αποτελεί η διανομή των κερδών των προηγούμενων ετών – χρήσεων, συνολικού ύψους 40,5 εκατ. ευρώ.
Η σημερινή συνέλευση αναβλήθηκε λόγω παρέμβασης των εργαζομένων, καθώς η επιστροφή κερδών στους μετόχους θεωρείται βήμα για την πώληση ενός επιπλέον ποσοστού της ΕΥΔΑΠ σε ιδιώτες.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












