Από την έντυπη έκδοση
Από το εξωτερικό δηλώνει η διοίκηση της Astra Airlines ότι προέρχονται οι δυνητικοί επενδυτές, με τους οποίους προσπαθεί να κλείσει συμφωνία, χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση στο μεταξύ να πει με σιγουριά ότι θα επιτευχθεί συμφωνία, ενώ η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) την έχει ήδη θέσει εκτός αγοράς.
«Δεν μπορούμε ακόμη να πούμε τίποτε, ούτε καλό ούτε κακό. Προσπαθούμε να αποφύγουμε μια κακή λύση» δήλωσε στη «Ν» χθες μέλος της διοίκησης και ιδιοκτησίας της εταιρείας, σύμφωνα με τον οποίον οι προσπάθειες που ο ίδιος είχε γνωστοποιήσει την προηγούμενη εβδομάδα ότι βρίσκονται σε εξέλιξη για είσοδο νέου μετόχου γίνονται με δυνητικούς επενδυτές από το εξωτερικό και ευελπιστεί να γίνουν ανακοινώσεις τελικά στο τέλος αυτής της εβδομάδας, μαζί με ανακοίνωση προς τους επιβάτες των πτήσεων που ακυρώθηκαν τις προηγούμενες ημέρες.
Το θέμα κατά τον ίδιο δεν είναι απλά να ενισχυθούν τα χαμηλά ταμειακά αποθεματικά της εταιρείας, αλλά να υπάρξει χρηματοδότηση από έναν «δυνατό παίκτη» για την ανάπτυξη της εταιρείας. Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση της εταιρείας δήλωνε προ μερικών ημερών ότι θα έκανε τις εν λόγω ανακοινώσεις στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας, κάτι όμως που δεν έγινε πράξη.
Στο μεταξύ, πάντως, από την Παρασκευή η ΙΑΤΑ ενημέρωσε τα ταξιδιωτικά πρακτορεία-μέλη της να διακόψουν κάθε δραστηριότητα που συνδέεται με την Astra Airlines. Η παύση των πτήσεων της Astra δημιουργεί κενό στη σύνδεση της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας με τα νησιά, το οποίο όμως σε μεγάλο βαθμό θα καλυφθεί από την Aegean, που με επιστολή της προ μερικών ημερών προς τα ταξιδιωτικά γραφεία ενημερώνει ότι από τις 17 Νοεμβρίου μέχρι και τις 24 Μαΐου του 2020 προσθέτει 306 πτήσεις και πιο συγκεκριμένα 28.476 θέσεις για δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Χίο – Σάμο – Κω – Ηράκλειο και Μυτιλήνη και από Αθήνα προς Χίο.
Η Astra Airlines απασχολεί πάνω από 100 εργαζόμενους και διαθέτει τέσσερα αεροσκάφη, με έδρα-βάση τη Θεσσαλονίκη.
Β. Βεγ.