Μέχρι την Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου, παρατείνεται η προθεσμία ένταξης στο πρόγραμμα Ευνοϊκής Ρύθμισης Οφειλών της ΕΥΔΑΠ.
Η προθεσμία κανονικά έληγε σήμερα, όμως λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος και της υψηλής προσέλευσης των καταναλωτών, αποφασίστηκε η παράταση του προγράμματος έως το τέλος του έτους.
Σε ανάλογη απόφαση προσανατολίζεται και η διοίκηση της ΔΕΗ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












